Galatasaray Dövmesi

Ferhat Coskun

Parçalı Üye
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
3.032
Tepkime puanı
0
Puan
1.146
Arkadaslar Galatasaray dövmesi yaptirmaya

Karar verdim.

Ne tarz model, ne sekil, ve ne yapacagima fikir verebilirmisiniz ?

Arkadaslarinizdan, ailenizde vs vs tecrübeleriniz varmi tabiki model olarak..



not: lütfen Dinimizi tartismaya karistirmayalim... Böyle konuda cok cabuk

tartismalar olabilir onun icin dinimizle ilgili birsey yazmak isteyen hic yazmamasini

diliyorum... :) sadece fikirlerinizi istiyorum.
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Bence sadece sarı kırmızı harflerle 1905 yazdır.Ama tam kalbinin oraya yaptır,hem sade durur hemde çok şık.
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Galatasaray_Logo_by_GShastasi.jpg




Böyle bisey ??
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



kardeşim kewellın sağ elindeki dövme süper :D
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



hmm fikirleriniz icin tskler ... :D

evet gögüs biraz killi ama fazla degil aslinda... cok saglam bir fikir hic aklima gelmemisti...
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Bu atkıdaki gibi Peşindeyiz yazdır.



b5698-1.jpg
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



En iyisi koi fish yap :P sari kirmizi olsun :)
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Ali Sami yenin Koordinatlarini mi yaptirsam belime ? aklima geldi
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



tattooliongs1.jpg






semboller GS olsun.
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Evet 5 ay sonra yikildiginda da sildirirsin
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Bende 7nci dövmemi Cimbomuma adıyım istiyorum fikir vermeye devam edelim beyler bende sadece arma düşünmüştüm ama renksiz güzel durmayabilir,renkli dövmeden pek haz etmemde..
 
Cevap: Galatasaray Dövmesi....



Evet 5 ay sonra yikildiginda da sildirirsin



tabiki sildirmiyecegim. ali sami yeni unutmayacagimiza göre ?

ali sami yenin yeri bambaskadir. dolaysiyla yikilinca daha da artar önemi...

ama tabi sonradan baska birseyler yapilacak oraya.. hmmmm kararimi degistirdim :D
 
Geri
Üst Alt