- 20 Eylül 2009
- 18.953
- 17.490
- 2.773
Sizce hangisi 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
İkisi de aynı şey değil mi ki lan ?

En çok sinirlendiğim anlardan biriydi eski sevgilimin bana bu soruyu sorduğu an ..
Galatasaray dediğimde yüzündeki ifade hala aklımda![]()
Gerçeği söylemen gerekmiyordu.![]()