Granit Xhaka, Chelsea'ye Transfer Olmak Üzere

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
202.008
Tepkime puanı
153.926
Puan
6.838
1782659353910.webp

Granit Xhaka, Sky Sport'ın özel bilgilerine göre, bu yaz Chelsea FC'ye transfer konusunda sözlü olarak anlaşmış durumda.

Yeni teknik direktörleri Xabi Alonso önderliğindeki Chelsea, Xhaka'nın mevcut kulübü AFC Sunderland ile zaten temasa geçmiş. Çeşitli İngiliz medyasının ilk kez duyurduğu üzere, Alonso Xhaka'yı mutlaka transfer etmek istiyor. İkisi, Bayer 04 Leverkusen'da başarılı bir şekilde çalışmışlardı ve 2024'te şampiyonluk ile kupa zaferinden oluşan Double'ı kazanmışlardı.

Xhaka, geçen yaz Sunderland'e (sözleşme 2028'e kadar devam ediyor) transfer olmuştu. "Black Cats"te İsviçreli oyuncu hemen kaptanlığa getirildi. 33 yaşındaki milli futbolcu, geçen sezonda toplam 36 maç oynadı ve Sunderland'i doğrudan Europa League'e katılmasında büyük pay sahibi oldu.

Transfer ücreti, Xhaka’nın Sunderland’a katıldığında ödenen ücrete benzer bir aralıkta olması bekleniyor. Artık anlaşmanın kulüplere kalmış durumda. Görüşmeler devam ediyor. Xhaka bekliyor.
 
Fotomaç

Chelsea son xhakasını yaptı
 
alonso akıllanmıyor musun be olm
 
2 sezon önce burada boklanıyordu bu herif.

2 sezon önceden bahsediyorum

çok büyük oyuncu
 
cimbome gelse 33 yaşında adama 30 verilir mi fln derlerdi gscliler
 
Melo sonrası en çok istediğim oyuncuydu.

Taş gibi orta saha.
 
boklanacak bi adam değil

real madrid dahil 11e koyduğun anda her takıma net pozitif katkı sağlayacak bir player
 
Sunderland, Granit Xhaka için Chelsea’den gelen 8 milyon sterlinlik teklifi reddetti. (The Athletic)
 
Geçen yıl ligin 2. yarısında 5-6 haftalık bir sakatlık dönemi yaşamıştı. Bu süreçte sunderland hiç maç kazanamadığı gibi adeta dağılmıştı. İyileşince tekrar toparladılar. Eğer sakatlanmasaydı belkide sunderland şampiyonlar ligine katılım hakkı kazanacaktı.
O derece fark yaratan bir oyuncu.. Boşuna istememiş x.alonso..

CPH2797 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Çok çok iyi ama garip bir topçu ya. Sanki Lorik Cana'ymış hissi veren ama ölümüne teknik bi oyuncu bazen öyle bi pas atıyor ki 60 metre yok ebesinin diyorsun.
 
Geri
Üst Alt