- 22 Kasım 2008
- 17.415
- 387
- 1.708
Sevgili Bursa 'lılar.
Yakın gelecekte Bursa 'lı GSCimbom 'lular olarak bir organizasyon gerçekleştirelim. (Önceki forum 'da bunun temellerini atmış ancak forum çökünce aksiyona geçememiştik.
)
Ben şahsen organizasyon işini İstanbul 'lu ve İzmir 'li arkadaşlardan daha iyi yapabileceğimizi
düşünüyorum.
Önerileriniz varsa, bu konu altında belirtebilirsiniz. Ben başlıyorum;
- Starbucks 'ta buluşma (10.01.2009 Cmts 14.00)...
Yakın gelecekte Bursa 'lı GSCimbom 'lular olarak bir organizasyon gerçekleştirelim. (Önceki forum 'da bunun temellerini atmış ancak forum çökünce aksiyona geçememiştik.
Ben şahsen organizasyon işini İstanbul 'lu ve İzmir 'li arkadaşlardan daha iyi yapabileceğimizi
Önerileriniz varsa, bu konu altında belirtebilirsiniz. Ben başlıyorum;
- Starbucks 'ta buluşma (10.01.2009 Cmts 14.00)...