GSCimbom PORTAL Hakkındaki Tebrikler, Öneriler ve Şikayetler

Berk Kavak

Aslan Üye
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
8.994
Tepkime puanı
14
Puan
1.333
Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetlerinizi buradan alalım.
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Son birkaç düzenleme eksik kalmış. Şu hatayı aldım;



GSCimbom.COM

2010-03-24 06:01

Fatal error : SQL error : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Biraz daha iyi gibi duruyor ama henüz tam kaliteli bir tasarıma sahip değil gördüğüm kadarıyla.



Lütfen bu mesajı da yanlış anlamayın tamamen GSC sitesini düşündüğümden yapıyorum, doğruları veya beğenmediğimiz şeyleri söylemez isek nasıl gelişir ki zaten bu site ?
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Evet...

Haberleri ekliyoru(m)z...

Hata alıyoruz...

Portal Koordinatörümüz düzenleyecek inşALLAH...

Eksikliklerimizi giderdikten sonra daha kaliteli hizmet sunacağız...=)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Tekrarlıyorum haberlere konulan resimler daha kaliteli olmalı diye düşünüyorum ayrıca alttaki kutucuklara otomatik küçülttüğünde pek hoş durmuyor..
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Evet portala konan resimlerim daha kaliteli olması mümkün mü?
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Portaldaki hatalar giderilmiştir. Haberlerde kullanılması gereken resim boyutlarını editörlere bildirmeme rağmen asıl boyutundan küçük resimler koyarak malesef bu görüntüyü ortaya çıkarmayı başarıyorlar :)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Portaldaki hatalar giderilmiştir. Haberlerde kullanılması gereken resim boyutlarını editörlere bildirmeme rağmen asıl boyutundan küçük resimler koyarak malesef bu görüntüyü ortaya çıkarmayı başarıyorlar :)



Ben de bileyim ölçüleri, arkadaşları tekrar uyarayım. Bu basit hataları yapmamak için gerekirse yönetici topiğine sabit bir konu açar konuyu yukarıda tutarım.
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



530*200px. minimum değerdir. Ayrıca sizden ricam yönetim panelindeki teknik konulara benden başka kimsenin girmemesi :)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



530*200px. minimum değerdir. Ayrıca sizden ricam yönetim panelindeki teknik konulara benden başka kimsenin girmemesi :)



Ok. Sana da portal için bir rütbe versek Gökhan. Onca emeğin var...
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Ok. Sana da portal için bir rütbe versek Gökhan. Onca emeğin var...



Abdullah bey rütbe için birşey yapmadım :) Siz bizler için emek + bütçe harcayıp bu güzel ortamı oluşturdunuz. Bende bir katkım olsun faydam olsum dedim... :)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Gökhan abiye çok teşekkür ederiz :-)



Hatalar yavas yavas düzelicektir... :-)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Portalda foruma yönlendirme için kullanılan yerin yazım şekli diğerleriyle aynı değil ona bir el atarsanız daha iyi olur bence :)



forums-.gif
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Farkındayız , biliyoruz...



Komple düzenlenicek orası.
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



on0xfma2gtsrck4yffr.bmp




Bi ayar çekin isterseniz.
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



bence güzel.fakat biraz sadelik olursa daha iyi olur.çünkü bazen nerede ne var unutuyorum :)
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



on0xfma2gtsrck4yffr.bmp




Bi ayar çekin isterseniz.



E daha dün düzgündü, eskisi yanlışlıkla yeniden yüklenmiş sanırsam.



Edit: bende düzgün puan durumu, ön belleği bir silin derim.
 
Cevap: GSCimbom Portal Hakkındaki Tebrikleriniz, Önerileriniz ve Şikayetleriniz



Manşet resimlerini ölçüsünde koyunca ne de güzel oldu. Elinize sağlık, hep böyle özenli şekilde devam arkadaşlar.



https://gscimbom.com/index.php
 
Geri
Üst Alt