Caner KASIKCI
Tecrübeli Üye
- 14 Temmuz 2009
- 4.246
- 12
- 1.333
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Cokmu buyuk oldu lan amblemlerbeceremedik ama olsun ilk defa böyle bi derbi baslıgı acıyorum fark atarsak adımın foruma verilmesini rica ediyorum
![]()
yok ekranı tam kaplamamış![]()
Bence bu maça çıkmayalım,Serdar,batdal,barış,sarp,ayhan,gökhan,çağlar gibi oyuncular ile yeni bir 6-0 faciası olabilir.