Hazard mı, Krasic mi?

Cevap: Hazard mı ? Krasic mi ?



Krasic'in takımıda kötü oynadı aslında,CSKA'da böyle oynamıyordu Krasic.



Bazı adamlar böyle. Takımında oynuyor , milli takımında oynayamıyor. Messi ve Ronaldo örnek gösterilebilir. Krasic'i görüp "aa balon" demek çok saçma..
 
Cevap: Hazard mı ? Krasic mi ?



Ben Krasic'i Tümer Metin'e benzetiyorum.Milli takım klüp performansları siyah'la beyaz kadar farklı.
 
Cevap: Hazard mı ? Krasic mi ?



Milos Krasic tabii ki.Hazard o kadar tecrübeli değil.Ama Krasic tecrübeli denecek kadar maç oynadı; CL, lig falan. Şu an için konuşuyorsak Krasic ile kıyaslanamaz bile.
 
Cevap: Hazard mı ? Krasic mi ?



Dünkü oyunuyla oynuyorsa her zaman cacık olmaz sanırım
 
Yok artık krasici de topçu yerine koyan renktaşlarımızda varmış demekki :)
 
Krasic de o zamanlar ruzgar gibiydi ama.
 
Geri
Üst Alt