Sercan Turan
Hocaların Hocası
- 22 Temmuz 2009
- 50.184
- 174
- 1.738
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.

Konu kapalı ama yazmadan edemedim. Her sene aynı maçlar arkadaş ya, gidin bi İnter'le, Bayern'le maç yapın be. Nedir bu ya?
Bence de, biraz daha güçlü ekiplerle oynasak, yenilelim sorun değil ama açıkları görürüz. Böyle mahalle takımları sadece skor olarak tatmin eder.
Almanya 6.lig takımı Homberg![]()
Sistemi nasıl oturtacaksın fark yiyip Sercan? Açıkları öyle göremezsin.
Mahalle takımlarıyla mı oynayarak açıkları göreceğiz ? Kimsenin Beğenmediği Ayhan, Barış, M.Sarp dan orta saha yap bu takımın karşısına koy 4 tane gol atar.Ama Gel gelelim lig maçlarında böyle olmuyor.Bu tür maçlar sadece bizi yanıltır.