Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Adam bu kadar basının üzerine yüklenmesine rağmen asist kralı oldu.Sadece Lincoln'ün mü suç Allah aşkına?Eğer teknik direktörsen Lincoln'ü oynatmasını bileceksin arkadaş.Elinde Lincoln varsa oynatacaksın oynatacaksın ki o ilk yarıdaki önüne gelene 4 atan takım geri gelsin.
Şimdi şöyle düşünün,öğrencisiniz ilk dönem dersleriniz çok iyi 4'ünüz yok hep 5 hep 5.Yarıyıl tatilinde öğretmen değişti diye okulu boşlayıp,ders çalışmamaya başlarsanız,okulu kırarsanız,öğretmeninizle kavga ederseniz sonuç ne olur soruyorum size?
Göksel bu örneği dün sen vermiştin,kusura bakma yazmadan edemedim![]()
Arkadaşlar Lincoln zaten yaramaz ama çok zeki bir çocuk,bu çocuğa efendiliği öğretemezsin ona ayak uydurman gerek ama sınırları aşmadan çok ince bir çizgi taşmada yönetmek lazım ama çizgi bile kalmadı artık!
ne olacakii 2.dönem hepsi 1 olsada 5+1=6
6/2=3 :cool::cool::cool::cool::cool:
ne olacakii 2.dönem hepsi 1 olsada 5+1=6
6/2=3 :cool::cool::cool::cool::cool:
Kanaat notu diye birşey var;
5+1+1+1+1=9
9/5=1.8![]()
Fakat şu da var; kanaat notu, not düşürmek için kullanılamaz..Not düşürmek istiyorsan sözlü notunu düşük verebilirsin.. Malesef Lincoln'ün sözlü notları yıldızlı 5..
![]()