Hergün GSCimbom 'daydım, 1 aylık tagımı istiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GSC Root

Root Administrator
Yönetici
Administrator
Root Administrator
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
17.415
Tepkime puanı
387
Puan
1.708
İsimlerinizi yarından itibaren buraya yazarsanız kontrolleri yaparız.



Konu yarın açılacaktır.
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Konu açılmıştır.



Bugün dahil, 7 ardışık günde görevi gerçekleştiren, bu konuya adını yazdığı bir mesaj atsın. İncelemesini yapıp tagını verelim. :)
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Hayri CUND
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Tamer İpekgül
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Adil Cem EKİNCİ
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Mert Erak
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Caner KAŞIKÇI.
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Kaan Kapci
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Cem KILIÇ
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Sercan Horozcu ama tagım var :)
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Uğur Doğan
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Sezer AYTAÇ ,



@ Tagım var görevimi yaptım . Olmasaydı da istemezdim zaten buradaki amacım ödül değil kesinlikle foruma destek olmaktı bunu da eksiksiz yerine getirdim . Düşünenlerin akıllarına sağlık çok iyi bir org. oldu . Dilerim herkes cidden lafta değil icraatta da yapmıştır görevini ;)
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Mert Birtürk
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Can Susan
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Tagım var ama görevimi yaptım :cool:
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Fırat TAŞTAN
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



ÖnDeR KaR

inşallah yoklamayı bana kıl olan biri yapmaz sonra beni yok saymasın :Dher gün derse katıldım tagımı isterim arkadaş :)
 
Cevap: 1 hafta boyunca görevimi yaptım, 1 aylık tagımı istiyorum



Yaptım sanırım . :o
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt