İlhan Palut: "Fenerbahçe maçına en iyi kadromuzla çıkacağız"

Mehmet Mehmetoglu

Süper Moderatör
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
52.933
Tepkime puanı
56.784
Puan
4.613
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut:

"Fenerbahçe ve Kayserispor maçlarına en iyi kadromuzla çıkacağız. Kimsenin kaderiyle oynamak istemiyoruz. Bu bizi vicdanen rahatsız eder."

1778160104266.webp
 
Son zamanlarda çok saygı duyuyorum kendisine, çok iyi işler yapıyor. Böyle devam ederse 2-3 sene sonra Arda veya Montella olmazsa İlhan hoca takıma gelsin isterim.
 
Oyle birseye gerek yok.

Okan hoca sonrası net 1. adayım Montella, 2. adayım Arda. Şuan başka bir adayım yok. Ben Türkiye ligini bilmeyen etmeyen, buranın iklimini, oyuncusunu bilmeyen adam Guardiola olsa mesafeliyim açıkçası.

Riera diyeceksin doğru ama Frankfurt'ta oyuncu yönetiminde şimdilik çok kötü gidiyor ve bu bi soru işareti şimdilik. Alt ligde ama Çorum'un başında iyi iş yapıyor Uğur Uçar, o da geleceği parlak bir TD adayı.
 
Okan hoca sonrası net 1. adayım Montella, 2. adayım Arda. Şuan başka bir adayım yok. Ben Türkiye ligini bilmeyen etmeyen, buranın iklimini, oyuncusunu bilmeyen adam Guardiola olsa mesafeliyim açıkçası.

Riera diyeceksin doğru ama Frankfurt'ta oyuncu yönetiminde şimdilik çok kötü gidiyor ve bu bi soru işareti şimdilik.
O saydigin hocalardan belki Montella olur, digerleri suan hic olmaz. (Arda ve Riera'dan bahsediyorum). 2-3 sene sonra ne olur bilemem tabi , o gunleri gorursek ona gore konusuruz insallah.

Zaten Okan'dan sonra kesin yabanci gelecek bunu not alin.
 
Konyanin bir olayi motivasyonu yok. Tek dertleri ZTK kupasidir su an. Ligde riskleri de yok.

Fenerin de tararinin mucize beklentisi haric oyuncularinda bir inanc yoktur.

Halisaha maci olacaktir kafada.
 
Geri
Üst Alt