İşte Fener'in yeni sezon formaları

Necati Şanlı

"Şimdi ne desem ırkçılığa girer"
Tek Yumruk
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
65.123
Tepkime puanı
11.606
Puan
2.993
6853_buyuk_zoom.jpg




6851_buyuk_zoom.jpg




6852_buyuk_zoom.jpg



Bunlarda Brezilyaspor'un yeni formalari. Hiyar yesil formalari daha sonra cikacakmis. :D
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Bunlar harbi sakat, beyaz forma diye tanıttıkları formanın mavisi var resmi sitelerinde.

Ahanda bu;

2010-07-23_kaleci.jpg


Aha bu da b.k yeşilleri.

2010-07-23_yesil.jpg
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Renkleri bir kenara koy, tasarımlar hoş.

En azından uğraşılmış, emek harcanmış, birşeyler belli edilmeye çalışılmış.

Düz tasarımlar üzerine sadece renkler monte edilmemiş yani; ki bizim yakındığımız nokta burası.



Yeşil forma da gayet başarılı ve değişik olmuş.

Bu formalar altında umarım minimum çirkeflikle mücadele ederler ligmizde.
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Bence her acidan, tek kelimeyle "kötü".
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Timsah Kostumu yokmu yada Kanarya kostumu
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



tam oturmuş yeşil forma güle güle giysinler :)
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Fenerbahçe deniz kulubu gibi olmus Yesil formada Palmiye , Mavi formada Kabuga benzer bir cisim ,
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



O yeşil forma ne öle ya :):)
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



mavisi güzel diğerlerini beğenmedim
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Mavi formaları çok şık olmuş.
 
Cevap: İşte Fener'in yeni sezon formaları



Mavi formaları bence çok şık olmuş
 
Geri
Üst Alt