Haber Jhon Duran: "Şampiyonlar ligi'nde oynamayı özledim"

Emre Altun

GSC Moderatör
Yönetici
Moderatör
Katılım
28 Temmuz 2019
Mesajlar
46.750
Tepkime puanı
47.892
Puan
3.633
Fenerbahçe'nin yeni transferi Jhon Duran: "Buraya gelmemde önemli etken kulübün sunmuş olduğu projeydi. Şampiyon olmak için istekli olmalarıydı. Aynı zamanda benim söz vermiş olmamdı çünkü ben sözünün eri bir insanım. Söz verdiğim zaman onu yerine getiririm. Buraya gelmek istedim ve şimdi buradayım, burada olduğum için mutluyum. Ben her zaman gerçek, sözünün özü bir insan olmayı severim ve buraya gelirken de bu sözü verdim. Takımıma yardım etmek için buradayım.Şampiyonlar Ligi'nde oynamayı özledim. Bizler de kulüp olarak Şampiyonlar Ligi'nde olmak istiyoruz. O turnuvaya katılmak istiyoruz çünkü bana göre kulüpler bazındaki en önemli turnuva Şampiyonlar Ligi. Bizler de Şampiyonlar Ligi'nde olup, orada iyi bir imaj sergilemek istiyoruz."

1753433040388.webp
 
Victor Osimhen ile kıyaslanması hakkında: Jhon Duran: Bu tarz kıyaslamalar benim hoşuma gitmiyor. Ne o benden üstün ne de ben ondan üstünüm. İkimiz de kulübümüz için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışan futbolcularız.

Jhon Duran: Galatasaray'a karşı Fenerbahçe formasıyla gol atıp ben de gerçek bir Fenerbahçeli olmak istiyorum.
 
Eminim onlar senden daha fazla özlemiştirler.

Çok doğru yerdesin o vakit. :D
 
Hobaaaa, geçmiş olsun kardeş, emeklilik sonrası tv'de artık.
 
İşte beklenen açıklama gelmiş, geçmiş olsun Duran emmi
 
Hıyar oğlu hıyar 2 senelik futbol kariyerin var zaten ,

geldiğin takım da 15 senedir ŞL görmedi,

tam bir mal.
 
Kotu bir haberim var sana kardes
 
Victor Osimhen ile kıyaslanması hakkında: Jhon Duran: Bu tarz kıyaslamalar benim hoşuma gitmiyor. Ne o benden üstün ne de ben ondan üstünüm.
yav bırak sen 20 yaşında futbolu bırakıp arabistana kaçmış bir itsin osimhen seni donunda sallar
 
Nerde ya bunun 2 kere ultra iska gectigi agir cekim..biraz gulelim
 
Fener en son ŞL'ye gittiğinde g.tünde don durmayan Jhon Duran :asd:
 
CL özlemis ama genc yasta araplarin yanina gitmis, bizde buna inandik. Yürü git ordan
 
Geri
Üst Alt