- 17 Eylül 2018
- 20.313
- 23.247
- 1.983
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Gitmese de bizde benceMessemann gittiyse Eurolig bizde bu sene.
Enteresan oyuncu rakipteyse çekinirim her daim.Gitmese de bizde bence
Elif 20 dakikali süreler almaliki salaun ve sdneyi bir arada gormeliyiz. İyi bir hoca eliften verim alır Lig için diyorumEnteresan oyuncu rakipteyse çekinirim her daim.
Fazla yabancı oldu hem Sevgi hem Elif fazla süre bulur.Elif 20 dakikali süreler almaliki salaun ve sdneyi bir arada gormeliyiz. İyi bir hoca eliften verim alır Lig için diyorum
Oyunu kim kuracak sorun oFazla yabancı oldu hem Sevgi hem Elif fazla süre bulur.
Fauthoux en iyi bildiği iş zaten. Geçen sene paso sakattı biraz ön yargılıyım bu sebeple iyi dönerse sıkıntı yok.Oyunu kim kuracak sorun o![]()
O tamamda ben salaun sdney beraber oynasın demiştim sevgi de var.Fauthoux en iyi bildiği iş zaten. Geçen sene paso sakattı biraz ön yargılıyım bu sebeple iyi dönerse sıkıntı yok.
Salaun 1-2-3-4 aynı seviye oynayabiliyor orada çok sıkıntı olmaz yanında kim olsa idare eder.O tamamda ben salaun sdney beraber oynasın demiştim sevgi de var.
Fauthoux oynuyor galiba wnbada.