- 6 Eylül 2014
- 93.046
- 64.069
- 4.488
Keşke burdada erkekler gibi 4+1 oynasaymis ilk 5 teSalaun 1-2-3-4 aynı seviye oynayabiliyor orada çok sıkıntı olmaz yanında kim olsa idare eder.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Keşke burdada erkekler gibi 4+1 oynasaymis ilk 5 teSalaun 1-2-3-4 aynı seviye oynayabiliyor orada çok sıkıntı olmaz yanında kim olsa idare eder.
Gitti mi pekiMessemann gittiyse Eurolig bizde bu sene.
1 sene dinlenecek yazıyorlar ama bilmiyorum belki ikna ederler.Gitti mi peki
Bu ne yapıyor hocam sen söyle1 sene dinlenecek yazıyorlar ama bilmiyorum belki ikna ederler.
Bu ne yapıyor hocam sen söyle
Amerikalıların yorumlarını gordum. Nasıl draft edilmediğini sorguluyorlarSkor için birilerine ihtiyacı da yok kedi olalı fare tuttuk galiba.
Evet, ben de daha dün merak edip bakmıştım. Undrafted yazıyorduAmerikalıların yorumlarını gordum. Nasıl draft edilmediğini sorguluyorlar
Kolej istatistiklerine baktım acayip 3-4 maçı var onun dışında çok uçup kaçmamış belki ondandır.Amerikalıların yorumlarını gordum. Nasıl draft edilmediğini sorguluyorlar