Forma adaleti yok kardes.

Seri yine oynuyor
 
Falcao yu küfür edelim diye aldık sanırım.

2 senedir forvet almasak hem 20 milyon cepte kalacaktı hemde biz bu kadar günaha girmeyecektik
 
Andone > Adem, Onyekuru > Ömer gibi degisiklikler olabilirdi tabi ama Adem ve Ömer de fena oynamiyorlar bence sorun yok

yedeklerde en azindan iyi alternatifler var
 
İhtiyar şaşırttı beni,saracciyi oynatmaz diyordum ama almış kadroya
 
Geri
Üst Alt