Bu adam bu sene başında gelseydi şuan ki durumda gene Elano'nun oynadığı mevkiide değerlendirilecekti. Belki Elano'dan biraz daha aktif gözükürdü o kadar ama gene Elano'yu eleştirenler bu adamı da eleştirirlerdi.
Ne Elano, ne Kallström ikisi de geride oynayacak adamlar değiller, sadece alternatiftir geri bölge onlar için. Bu adamlar orta sahanın en ofansif adamı rolünde iyi oynarlar. Tabii ofans adamı derken Lincoln, Alex tarzı gelmesin aklınıza. Iniesta, Deco gibi gelsin. Yani oyunun tek tarafını düşünmezler, defansta yapmaya çalışırlar, mücadele de ederler.
Fakat seneye zaten Kallström'de gelse, Elano'da kalsa olay yanındaki adama bakar. Eğer orta sahaya defansif yönü iyi olan pas tekniği güzel olan adam gelir ise Elano zaten orta sahanın en ofansif adamı olur, şuan Elano'nun yaptığını o gelen adam yapar ve Elano daha da rahatlar. Aynı şey Kallström için de geçerli o da gelse seneye orta sahanın en ofansif adamı olur diğer orta saha transferiyle. Fakat dediğim gibi şu düzende Elano yerine Kallström olsaydı gene geride kullanılırdı biraz oyunu yönlendirmesi ve oyun kurmaya yardımcı olması için felan. Fiziği Elano'dan daha iyi olduğu için biraz daha etkili olurdu, ama tam etkili olamazdı.