KL 25/26 YF M:1 | Shakhtar Donetsk 1-3 Crystal Palace | MS | 30 Nisan | TRT 1

konferansta mücadele etsek kazanabilir miydik acaba

Geçen sene Şampiyonlar ligi play off turunda konferans ligi seviyesi bir takım geldi, eleyemedik. Elendiğimiz takım gidip 8 maçta sıfır çekip rekor kırdı.
Geçen sene Avrupa liginde konferans ligi seviyesinde takımlarla dolu bir fikstür geldi, ilk 8'e giremedik. Son 16 play off turunda konferans ligi seviyesindeki bir rakibe elendik.

Bizi geçen sene eleyen Az Alkmaar ve bizi ondan önceki sene eleyen Sparta Prag bu sezon konferans liginde karşılaştı. Şimdi gel de konferans ligini kazanırdık de. Bir köy takımını daha prime Barcelona gibi oynatıp elenirdik en fazla.
 
Arda beklediğimden cesur çıktı valla, ama tam oynanmayacak takıma karşı oynadı bu oyunu. Postecoglu'da Tottenham'da ilk döneminde tıp ki onun gibi oynatıyordu hücum kısmında 2-1-7 gibi öne yayılıyordu ama çözülünce de darmaduman oluyordu. Arda büyük takımlar için çok iyi potansiyel, gelecekte görmek isterim kendisini takımın başında.
 
o yüzden o mağlubiyetleri kafasına kakacağız

manu bayern tottenham liverpool, juve, madrid maçları için de öveceğiz
CL maçı için oyuncuları motive etmesine gerek yok. İş ki zaten bu takımlara konsantre ve istekli bir takım çıkarabilmek. Kendisi de işi ciddiye almış. Arda bunları yapabilmiş görünüyor şimdiye kadar. Adamlar AL'den elendiler de buraya geldiler. Set hücumu konusunda da iyi işler yapacağını gösteriyor. Bu 3 konu da Okan Buruk'ta olmayan şeyler.
Bu kadar toy takımla, bu kadar berbat bir defans hattı ile ülkesi savaşta takımı daha ilk yılında finalin kıyısından dönüyor. Bizimki de 4 yılda bilmem kaç yüz milyon harcayıp ilk kez CL'de başarılı oluyor. Onda da TD etkisi ne kadar tartışılır...
 
Okan önce Prag, Young Boys, D. Kiev, RFK filan yensin sonra konuşuruz bunu.
hahah bu seneden takım bulamadın mı? şu bakış açısın beni fena güldürdü. napsın mesela okan buruk, zamanı geri alıp bu takımlarla tekrar maç mı yapsın? dediğin şeye benziyor, "fatih terim önce chelsea'dan 5 yemesin sonra konuşuruz bunu. "
 
bir de okan hoca'ya okan diye aşşağılıyor ya ona tutuluyorum. sanki asker arkadaşı. rakip ağzıyla kendi hocasını aşşağılıyor bunu da marifet sanıp orda burda "okan" diye cümle kuruyor millet :D
 
Son düzenleme:
Ulan adamlar " shaktar" 10-12 saat otobüs yolculuğu yapmış yine bu maça gelirken.

Ayıp be.
 
CL maçı için oyuncuları motive etmesine gerek yok. İş ki zaten bu takımlara konsantre ve istekli bir takım çıkarabilmek. Kendisi de işi ciddiye almış. Arda bunları yapabilmiş görünüyor şimdiye kadar. Adamlar AL'den elendiler de buraya geldiler. Set hücumu konusunda da iyi işler yapacağını gösteriyor. Bu 3 konu da Okan Buruk'ta olmayan şeyler.
Bu kadar toy takımla, bu kadar berbat bir defans hattı ile ülkesi savaşta takımı daha ilk yılında finalin kıyısından dönüyor. Bizimki de 4 yılda bilmem kaç yüz milyon harcayıp ilk kez CL'de başarılı oluyor. Onda da TD etkisi ne kadar tartışılır...
Bayagi kinlisin he :D
 
Geri
Üst Alt