Bahri Okatan
Tecrübeli Üye
- 28 Şubat 2009
- 5.238
- 1
- 1.331
Cevap: Kontrollü orta saha mı, zevk veren orta saha mı ?
3 tane kazma önliberoyla kontollü oynarsın oynamasına ama gol atamassın yada gol atman mucizelere kalır çünkü topu ileriye taşıyacak alan ortasahadır. zaten defans malum umulmadık kötü bir takım olmadığı sürece karşında her maç en az 1-2 gol yedirir sana, e ne kaldı geriye hiç. ortasaha da top oynamasını bilen dikine gidebilen oyuncular şart elanodan ne yapıp edip bir önlibero yaratmak lazım yoksa havaya gidicek tüm paralar. yanına linderoth bide sarp ı yerleştirirz. eh işte bişeye benzer biraz. topal bu haliyle bizim takımı kaldıramaz keza ayhanı söylemiyorum bile çünkü saçmalamada ve top kaptırmada şu an açık ara takımın en kötüsü.
3 tane kazma önliberoyla kontollü oynarsın oynamasına ama gol atamassın yada gol atman mucizelere kalır çünkü topu ileriye taşıyacak alan ortasahadır. zaten defans malum umulmadık kötü bir takım olmadığı sürece karşında her maç en az 1-2 gol yedirir sana, e ne kaldı geriye hiç. ortasaha da top oynamasını bilen dikine gidebilen oyuncular şart elanodan ne yapıp edip bir önlibero yaratmak lazım yoksa havaya gidicek tüm paralar. yanına linderoth bide sarp ı yerleştirirz. eh işte bişeye benzer biraz. topal bu haliyle bizim takımı kaldıramaz keza ayhanı söylemiyorum bile çünkü saçmalamada ve top kaptırmada şu an açık ara takımın en kötüsü.