Kullandığınız En Problemli ve En Sorunsuz Araç Hangisiydi?

En sorunlu: 1- BMW 1 (2008 model) 2 - Citroen C4 (2011) 3 - Peugeot 2008 (2014)
En sorunsuz: 1- Tesla Model 3 (2024 - iyi gidiyor simdilik) 2 - DS5 (2015) 3 - Motorsiklet: Honda Rebel 1100cc (2022)
 
Açılın sorunlu araç üstadı geldi ..
Kesinlikle bulaşmayin diyeceğim 5 yaş altı mini cooperlar yeniler hakkında pek fikrim yok genel olarak çok sorunlu bir araç hele bakimsiza denk geldiyse geçmiş olsun..
2. Olarak da vazgeçilmezim BMW.. 3.16i -3.20i-5.20i kullandım hala da kullanıyorum 50-60 binden sonra yavaştan başlar sorunlar..5.20i 45 bin km'de 3 yaşında araçta bugünün parasiyla belki 40 bin masraf etmiştim termostat ve devir daim pompası için zaten aracın kronik sorunuymus yolda kaliyordum Ankara'ya zor gittim ..Ustanın birini telefonla arayınca abi ben belki 200 tane değiştirmişimdir bu zikkimi dedi .
 
Yolda kaldığını en çok gördüğüm araçlar BMW. En sorunsuzu tek model yoktur ama Uzakdoğu araçları genel olarak yolda bırakmaz sanayiye düşürmez kolay kolay.

SM-A525F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ilk sahibi olmadığın tüm araçlar problemlidir. en azından bende hep öyle oldu.

ilk sıfır aracım ise 2018'de mb x250 d idi. hayvansal keyifliydi yaw.
 
2020 sonrası araçların çoğunda sorun olayı kalktı ama yolda bırakmamak ve servis görmemek farklı şeyler.

Bu konuda Japon arabalarıyla anca Mercedes kapışabilir, VW ve BMW baştan başa sorun keza bu açıdan ama Japonlar da yol sesi alır, atmosferik motorlar vs.

Kısacası mesele beklentidir araç mevzusunda.
 
Eksiden alinti;

son 15 yılın problemli motorları;
1. prince thp (allah düşmanımın başına vermesin)
2. opel 1.4 ecotech turbo (j ve k kasa kol çıkarma ve piston kırması ile ünlüdür)
3. psa grubu düz 1.9 motorlar
4. ford ecoboost (mondeo ecoboost görürseniz kaçın 160 hp olan modeli)
5. vw grubunun 1.2 tdi ek olarak 1.8 t
6. psa grubu puretech ve tce motor

bonus: 1.4 hdi alüminyum bloklardan kaçarak uzaklaşın gariban arabası diye alırsınız size sanayiden dostluk yaptırır.

En buyuk sikinti triggeri kayisini yagin icine koyan modeller öyle yiptanmis mi falanda bakamazsin mecbur sokünce degistirmen lazim ve takip etmesi can sıkaf.
 
En sorunsuz:

BMW 318d
Mercedes CLA 180 Shooting Brake

En sorunlu:
Audi A4 2,0TDI
Seat Ibiza SC 1,2TDI

Volkswagen’in TDI motorları bana hep sorun yarattı.
 
2015 öncesi Peugeot marka araçlardan nefret ediyorum sanayiden çıkmazdım. Yenilerini bilmiyorum ama asla almam
Şu an 2023 model Peugeot 2008 sürüyorum. Aralıkta Tesla Model Y’ye geçiş yapacağım. Sağ ön cam açıkken sol camdan rüzgar uğultusu geliyor. Araba sadece 9 aylık, böyle bir isolasyon hatasını ilk defa yaşıyorum. Olmaması gereken bir şey. Motor sorunu değil ama arza olarak girer benim gözümde.
 
2008 ford connect 1.8 tdci -> 0 alındı aldığımızdan beri bizde 300k km yapıldı periyodik bakım harici sanayiye uğradığımızı hatırlamıyorum mükemmel bi motor. Tek sorunu günümüze oranla dizeller gibi az yakmıyor şehir içi 100km/9lt si var.

Peugeot 301 1.2vti = 60binde almıştık sanayiden çıkamadık çöp motormuş

Yakınlarımızın anlattığına gelir isek;

1.4 95bg egea motoru güçsüz ama sanayiye uğratmayan motorlardan. Ayağımı yerden kessin aracı istiyorsan alınır.

Psa grubu 1.5bluehdi 130bg eat8: yakınımız kullanıyor internetteki yorumlara göre de baya iyi motor. Araç değişirsek geçeceğimiz motor kendileri
 
Öyle uzun süreli değişik arabalar kullandığım yok açıkçası.

Benim 2004 model Ford Fiesta beni 2012'd3n beri hâlâ gideceğim yere kadar götürüyor. Benzin koy yağ değiştir yetiyor araba başka hiç bir bakım istemiyor neredeyse. Şimdiye kadar bana çıkardığı en yüksek tamir hesabı 350€, öyle bonkör bir araba yani.

Gündelik kullandığım arabalar arasında ise en sorunlusu kesinlikle iş yerindeki Dacia Spring Electric arabaydı. Ne lanet bir şey, şarjı 100% olmasına rağmen araba çalışmıyordu falan, yolda bıraktı kaç kere durduk yere stop edip falan. Içi de dışı da aşırı kalitesiz beş para etmez bir arabaydı. Dacia pişmanlıktır arkadaşlar, ucuz diye sakın almayın.
 
Geri
Üst Alt