Kupa yüzü görmemiş azgınlar...

Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



güize yine acılar içinde abi bi dokunsam havasında :D:D birde türkiye kupası alsalar olacakları düşünmek bile istemiyorum ayrıca...
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



Garıpleri bırakın bıraz sevinsinler.:D
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



Azgın kelimesi pek hoş olmamış başlık açısından. abaza daha iyi giderdi sanırım.
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



cristian bilica santos bunları yıldız sanan gariban fener taraftarı!
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



Gülizar her resimde Emrah gibi çıkıyor. :D



gulizaremrah.jpg
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



daha uzun bir sürede göremezler iyice hasret gidersinler
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



muhahahahah bırakın lan azcık guiza da ellesin kupayı, günahtır :D
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



Bu ne laan :D:D puhahahahaa... " Parfume : The Story of A Murderer " filminin son sahnesi geldi aklima..:rolleyes:



Guiza da caniiiim benim..Benimde hakkim var bende ellemek istiyorum bende bende bende!! modunda :allecto::allecto:



Aciyorum bu cocuga, o aklimda hep heryere yaptigi bos ve ise yaramayan kosulariyla kalacak 100 gol atsada..:dogrun: :f68.gif:
 
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar..



Bizdede yerlere yatıp , "yok bana ver , hayır hayır bana ver bende öpücüm" durumu olmadı :D



Yazık ya , ne diyim :D
 
Geri
Üst Alt