Geçen gün şu zincir marketlerden birinde alışveriş yapıyordum, kasanın karşısında sebze reyonunda olan sebze - meyve ürünleri için kullanılacak ücretsiz kapsamda olan şeffaf naylon poşetleri müşterilere kendi veriyor alın diye.
Sıra bana gelince poşet istiyormusunuz diye sordu, dedim hangi poşetten, pararlı olandan mı, yoksa sebze poşetinden mi ? Kasiyer yaok müşteriler kendi alıyor ben ne yapayım diye de cevap verinde nevrim döndü, bir kaç sene öncesinde aynı şube ile ilgili olan bir problem de bölge müdürü dönüş yapıp sorunla ilgilenmiş, numaramı kaydedin bir şey olursa direk haber verin demişti.
Bu süreden sonra ilk kez kendisi ile irtibata geçtim, bana verdiği cevap ta, ilginiz teşekkür ederiz, bize bu şekilde kullanabileceğimiz söylendi şeklinde açıklama yaptı.
Anlaşılan uygulama daha çıkar çıkmaz bug vermeye başladı ve benim de bakış açım olumsuz olarak ciddi derece de değişti.