In welchem Post habe ich irgendwelche utopischen Erwartungen bezüglicher der Nationalmannschaft aufgestellt? Du solltest weniger unterstellen, mehr interpretieren.
Es hat auch keiner behauptet, dass man es in England nicht lernt.
Seit Jahren stellen die deutschen Innenverteidiger auf die IV? Lahm ist glaube ich weniger ein IV. Aber gut, sie machen das AUCH, weil sie eben keine bessere Wahl haben. Habe ich nicht oben geschrieben, sie lassen einen Özil auch nicht auf der Flügelposition spielen, so lange sie die passenden haben? Erklärt sich von selbst oder? Ruhiger lesen und mehr interpretieren nach wie vor.
Und aktuell wird die deutsche Mannschaft wegen der Außenverteidigung hart kritisiert und wurde gestern von einer in Relation schwachen Mannschaft auf diesen Position deklassiert.
Was das Sprichwort mit Never Change A Winning Team angeht: Ist eine andere Diskussion, welchen Stellenwert Menschen in einer Diskussion oder im Leben haben, die nach Sprichwörtern argumentieren.
Die einzige Behauptung die hier aufgestellt ist: Türkei setzt wegen der eigentlich richtigen Formationsasuwahl auf die falschen Spieler. Und wenn man das nach so vielen Spielen nicht bemerkt, sollte man sich intensiver mit dem Thema mal auseinandersetzen. Es ist eben nicht allein meine Behauptung, sondern die Erfahrung und das Spielgeschehen.
Was Draxler angeht: Wieso passt Draxler nicht auf die Außneposition. Natürlich passt er dahin, da er eben ein Dribbelstarker und schneller Spieler ist, der das Tempo mal anheben bzw. wechseln kann.
Du weichst viel zu viel von Aussagen ab, das solltest du ändern. Ich hingegen versuche nicht stur zu sein, ich erläute meine Aussagen in einem rationalen Rahmenbereich so gut es geht.
Son cevabindan sonra türkce yazmaini rica ediyorum.
Tamam Türkce yazaris kardes...
Almanya Milli takimi zaman zaman Lahm´i bile Ön liberodan cikarip, iki tane kaya gibi stoper kullaniyordu beklerde. Ikili mücadelelerde kuvvetli, ve taktiksel daha dissiplinli olduklari icin, bu variasyondan sasmadi Löeeewf... Ve yine Almanya´nin futbolun dogrulari dedigin düzenden sasmamasi ugruna, orjinal bek kullanmasi icin yetecek, bir oyuncu havuzu bulunmaktadir. Löeewf´de burada bir basari gördügü icin, hic sasmiyor bundan.
Draxler hizli, ve calim yetenekleri olsa bile, özünde merkez oyuncusu. Hadi o dogru diyelim sana göre. Diger kanatda da, düz oglu düz Müller´i kullaniyorlar.
Misal ben Pes oynarken eskiden, hayatta yavas oyuncu koymazdim beklere. Ya da kanatlara, hatta forvete. Ama gercek futbol icin "bereites Spektrum" tabiri, dogru olacaktir heralde.
Never Change a Winning team ne anlama geliyor ? Oyuncularin, oynadiklari bir düzene, uyum saglamasi, ve kazandiklari düzen ile devam edip, bir winning stretch yakalamalari. Bir özgüven yakalamalari.
Almanya ilk defa bir macta madara olmuyor. Almanya´nin hep pozisyon verdigi maclar olur, ama sonuc olarak yine hep Alman kazanir.
Ben sana senin düsüncelerinin yanlis oynadigini anlatmiyorum, ama futbolda sadece bir tane yolun Roma´ya gitmedigini kabullenmen lazim.
-------------------------------------------------------
Spielermangel dedigin olay Türkiye´de mevcut aslinda. Senin dedigin düzende oynamak icin Oguzhan, Arda, Hakan´dan sadece bir tanesi oynayabilir. Bunu burada cizmek kolay, hatta böye bir kadro dün cizdim burada... Ama Arda ve Hakan´i yedek birakirsan, bunu zaten cok olasi olacak bir maglubiyette, kimseye aciklayamazsin. Oyunculara da aciklayamazsin. Türkiye´nin su an en iyi 4 Oyuncusu, hepsi 10 Numara. Arda´da bu calim yeteneklerini kaybetmis halinde, ayni görüs acisinda, sadece merkezde oynar mesela...
Verdigin Nuri örnegi de ilginc mesela, üc jenerasyon Milli takim görmüs daha 28 yasinda, sakatliklarindan dolayi, hic biri ile uyum saglayabilecek yeteri zaman bulamamis bir futbolcu. Ve oyunu itbari, cok önemli bir olay bu. Zaten beklenilen seviyeye hic gelemeyen bir oyuncu. Yunus Malli daha yeni geldi, orjinal pozisyonunda 2-3 ondan daha iyi olan oyuncu var.