Nederlandse Deel van GSC (Dutch Topic)

Onnodige (oninteressante) informatie zo nu en dan..

Stoere thugs 12-jarigen die tof doen op internet.. juh weet zellef.

Hey jongens, zijn er mensen van hier lid van Ultraslan Hollanda? Bu arada Amsterdamdaki Gsstore calismalara devam ediliyormus son aldigim bilgilere gore. Het gaat binnenkort open.

Wel grappig ben al zo lang lid hier dacht echt dat ik één van de weinige uit nl was :D

Niet zeker of dat als lid geldt, maar heb hen Facebook pagina geliked.

Er is echt behoefte aan een Ultraslan-store in Nederland.

Niet zeker of dat als lid geldt, maar heb hen Facebook pagina geliked.

Er is echt behoefte aan een Ultraslan-store in Nederland.

Ja klopt. Ik heb een vriend die daar lid is want je moet echt lid zijn wil je meedoen met hun evenementen, faciliteiten etc etc. Ersel baskani muhtemelen duymusundur buyuk organizsayonlari ayarlan kisi. Ik zelf ben helaas geen lid wegens werk en tijd gebrek. Rotterdam en Amsterdam komt zeer binnenkort officiele GSSTORE. Ik kom zelf uit Amsterdam dus voor mij is het dichtbij.

Ja klopt. Ik heb een vriend die daar lid is want je moet echt lid zijn wil je meedoen met hun evenementen, faciliteiten etc etc. Ersel baskani muhtemelen duymusundur buyuk organizsayonlari ayarlan kisi. Ik zelf ben helaas geen lid wegens werk en tijd gebrek. Rotterdam en Amsterdam komt zeer binnenkort. Ik kom zelf uit Amsterdam dus voor mij is het dichtbij.

Geri
Üst Alt