Şükrü Erden
Baba Gündüz
- 25 Haziran 2011
- 83.642
- 19.446
- 1.173
Jonge Samanyolu was jarenlang pro Erdoğan en nu sinds de zogenaamde parallel yapı bullshit zijn ze anti. Ik wou met die 2 zenders duidelijk maken dat jij je informatie vergaard via dat soort partijdige zenders. Het zijn volgens jouw juist theorieën omdat je niet wilt geloven dat Erdoğan zo corrupt is als weet ik veel wat. Voor mij zijn dat gewoon feiten.
'Ik vind het niet kunnen dat vrouwen hard lachen in het openbaar' dat zei laatst Bülent Arınç ja. Ontken het maar.
Hoe kinderachtig is het om te zeggen dat RTÜK dat bepaalt terwijl leden RTÜK samengesteld worden door de mannetjes van Erdoğan. Zelfd een oud voorzitter van RTÜK was zo corrupt als weet ik veel wat. Hij moest aftreden maar werd niet vervolgd puur omdat hij kontelikker was van Erdoğan Zahid Akman.
Geen van alle presidentskandidaten zijn goed zijn willen alleen maar hun eigen belangenbehartigen. Volgens mij ben je nog zo jong dat je niet weet wat de functies van een president in Turkije. Dit zijn geen Amerikaanse presidentsverkiezingen. Voorheen werd de president gekozen door het parlement.
Sorry maar ik merk dat je zeer ontwetend bent over de situatie in Turkije. Die punten die ik heb genoemd hebben allen te maken met de regering van Erdoğan en zijn handlangers met de mislukte van hen die liefst de sharia wetgeving willen in Turkije.
En de economische crisis van 2008 heeft Turkije niet geraakt hahahaha wat een onzin. Je praat echt met de dictatoriale mond van Erdoğan. De Euro en de Dollar zijn zeker gestegen omdat het heel goed gaat met de economie. Economische groei is ook zeker daarom gestagneerd.
Ik was tot 2008 voorstander van Erdoğan zeg ik je heerlijk. Maar wat hij de laatste jaren doet is zeer zeker niet acceptabel. Turkije verandert gewoon in een dictatuur. Ik zie steeds meer vergelijkenissen tussen Erdoğan en Aziz Yıldırım die meer verlangen naar macht en ook meer onzin uitkramen des te langer ze aan de macht blijven.
Wie denk je dat Yıldırım Demirören naar voren heeft geschoven als kandidaat voorzitter van de TFF en ook voorzitters als Mali Aydınlar, Hasan Doğan etc etc kijk naar hoe politieke achtergrond en je zult het begrijpen. Waarom is zo Erdoğan zo close met Acun en Rıdvan? Waarom bemoeit de minister van Sport zich zoveel met voetbal. Wie past er de wetten aan om Aziz Yıldırım opnieuw te berechtigen? Denk je echt dat er geen mannetjes van Erdoğan hoge rechterlijke functies bekleden?
Wie heeft gezegd als het moet spelen we maar 5 jaar geen Europees voetbal.
Als je op vakantie komt zie je Turkije voor maar een paar weken en dan denk je dat alles rooskleurig is. Je kijkt naae nieuwsberichten van de media wat in handen is van Erdoğan. Je zegt je moet de goede punten noemen. Enigste wat goed is zijn wil om het openbaar vervoer te regelen wat ook nog lange bij na niet goed is met het goedkope asfalt gebruik.
Ik kom hier met allemaal feiten aan probeer daar eens commentaar op te geven.
Je houdt jezelf alleen maar voor de gek. Kijk wat ze Galatasaray allemaal aandoen en dan nog zeggen kom met feiten. Probeer objectief te zijn.
Als ik onwetend ben, ben jij naïef. Gewoon een deel van de kudde ondankbare schapen die graag in de meest onzinnige complot theorieën gelooft en niet in ziet hoe Rte van turkije een moderne land heeft gemaakt.
Jij bent waarschijnlijk te jong om de nog veel slechtere presidenten en minister presidenten mee te maken. Jij hebt ook geen relativeringsvermogen zo te zien
Zijn wij in een oorlog betrokken onder Rte? Nee
Zijn wij ernstig getroffen door de bankencrisis? Nee
Zijn wij een G20 land geworden? Ja
Hebben wij de IMF schulden afbetaald? Ja
En ik kan zo doorgaan
En voordat je over zijn persoonlijke leven begint, zoek op wat Berlusconi, Sarkozy en co gedaan, leiders van echte EU landen
Zoals ik eerder heb gezegd: hij is niet ideaal maar vergeleken met anderen blijft hij de beste optie.
Maar ga door met het deelmaken van die kudde schapen.