nico paz

Melih Sönmez

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
23 Temmuz 2011
Mesajlar
75.474
Tepkime puanı
51.009
Puan
4.693
real alt yapısından comoya transfer olmuş geleceği parlak arjantinli yıldız. henüz 21 yaşında

Realin 9M euroya geri alma maddesi var sanırım, reale geri döneceği konuşuluyor. Alper daha iyi bilir.

çocuk bu sezon Comoyu sırtladı ve şampiyonlar ligine götürdü resmen. çok iyi bi sezon geçirdi

 
Sırtı dönük top alıyor ve çok çabuk dönüp ayağa ileri oynuyor. Bize gelmez, ters. Uzun vuracak adam lazım.
 
Ekstrem bir futbolcu. Bu çocuk ile yeni bir 10 numara anlayışı başlayabilir futbolda.
 
Iste en sevdigim Cman tarzi transfer profili.

Genc ,arjantin, avrupada forma bulmus... Hic bir fikrim yok kendisiyle ilgili ama profil olarak direkt gaza getiriyor
 
bu çocuk ispanya doğumlu, altyapısı da full orada hatta 12 yaşından itibaren real altyapısında.

ilk sezonu da değil ikinci sezonu, real bir ton adam alınca doğal olarak şans bulamayacak diye gönderilen bir adam.

castilla’dan alıp direkt oynatmayı göze almak gerekiyordu kısacası, herşeyin sonucuna bakıp kem küm etmeye gerek yok.
 
bu çocuk ispanya doğumlu, altyapısı da full orada hatta 12 yaşından itibaren real altyapısında.

ilk sezonu da değil ikinci sezonu, real bir ton adam alınca doğal olarak şans bulamayacak diye gönderilen bir adam.

castilla’dan alıp direkt oynatmayı göze almak gerekiyordu kısacası, herşeyin sonucuna bakıp kem küm etmeye gerek yok.
Okan buruk pres yaptirmaktan futbolu unuttururdu buna gelmemesi daha hayirli olmus
 
bu çocuk ispanya doğumlu, altyapısı da full orada hatta 12 yaşından itibaren real altyapısında.

ilk sezonu da değil ikinci sezonu, real bir ton adam alınca doğal olarak şans bulamayacak diye gönderilen bir adam.

castilla’dan alıp direkt oynatmayı göze almak gerekiyordu kısacası, herşeyin sonucuna bakıp kem küm etmeye gerek yok.
yok bizimkiler sağ olsun öyle top class wonderkid olmadığı sürece ne ilgilenirler ne alıp oynatırlar ,sanki psgyiz de yetiştiricilik yok gencin bile en üst seviye olanının peşinde gidiyoruz.Benzer durumda mastantuono var mesela oyuncu bize gelmek ister mi bilmem de alıp onu denesinler
 
yok bizimkiler sağ olsun öyle top class wonderkid olmadığı sürece ne ilgilenirler ne alıp oynatırlar ,sanki psgyiz de yetiştiricilik yok gencin bile en üst seviye olanının peşinde gidiyoruz.Benzer durumda mastantuono var mesela oyuncu bize gelmek ister mi bilmem de alıp onu denesinler
mastantuano’nun river’da bayağı maçı vardı gelmeden önce ki hala 18 yaşında o.

paz 20 yaşına kadar castilla dışında oynamamış bir adamdı.
 
Biz niye şöyle adamları bulup getiremiyoruz?

Şunu yapmak çok mu zor?
 
Ya sen kendi ülkendeki genç yetenekleri getir önce altyapına, bunu yapamayan Paz’ı mı getirecek

Arda’yı vs fenere kaptırıyorsun getiremiyorsun veya ikna edemiyorsun neyse ne
 
Şaka herhalde olise bile daha mümkün

Konuyu silin dışardan biri görmeden
 
Geri
Üst Alt