Nihat Özdemir: "Süper Lig'deki 18 kulübümüz ile maçların 12 Haziran'da başlaması için anlaştık"

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.477
Tepkime puanı
158.133
Puan
5.068
Nihat Özdemir: 7 kulüp gelecek sezon 21 takımla oynanması talebinde bulundu
Son dakika... TFF Başkanı Nihat Özdemir, Kulüpler Birliği toplantısının ardından açıklamalarda bulundu. Özdemir, ''18 kulübün tamamının desteği ile liglerin 12 Haziran'da başlaması için anlaştık. Kesin karar 28 Mayıs'ta verilecek'' ifadelerini kullandı.

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir, bugün gerçekleştirilen toplantının ardından Kulüpler Birliği Başkanı Mehmet Sepil ile birlikte açıklamalarda bulundu.

’18 TAKIMLA ANLAŞTIK’

Süper Lig’in başlama tarihi ile ilgili bilgi veren Nihat Özdemir, ” 7 kulüp, bu sezon küme düşme olmamasını ve gelecek sezonun 21 takımla oynanması konusunda başvuru yaptı. Değerlendireceğiz. Süper Lig’deki 18 kulübümüz ile maçların 12 Haziran’da başlaması için anlaştık.

KESİN KARARI 28 MAYIS’TA AÇIKLAYACAĞIZ’

Türkiye’deki şartların değişimi; corona virüsü olsun, seyahat özgürlüğü olsun diğer konuları da göz önünde bulundurarak kesin tarihimizi 28 Mayıs’ta yapacağımız basın toplantısıyla açıklamak üzere bütün kulüplerle birlikte anlaşmaya varmış durumdayız. Herhangi bir sporcumuz ve futbol adamımızın virüse yakalanmaması için gereken her şeyi yapacağız. Ligleri oynayarak sonlandırmak için elimizden gelen her şeyi yapma konusunda kulüplerimiz ile hemfikir olduk” dedi.

Kulüpler Birliği Başkanı Mehmet Sepil de 12 Haziran’da başlaması planlanan lig için Avrupa’da olduğu gibi 5 oyuncu değişikliği talebinde bulunduklarını açıkladı. Sepil, “Ligin geri kalanında 5 oyuncu değişikliği hakkı için TFF ile görüştük. Avrupa’da olduğu gibi 5 yedek oyuncu için çalışmalar yapılıyor” ifadelerini kullandı.
 
bundan herkes negatif diye acikladi coronalari bi anda :)
 
Birinde vaka görülürse ne olacağını açıklamamış :)


GSCimbom Forum kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
bu arada bu lig 21 takimi kaldirmaz
 
anlaştılar madem neden zırlıyolar ulan o halde
ve düşmemekte neymiş ülkede en küçük olayda bu asansörler çıkıyor hemen aman düşme olmasın bu sene diye
 
Başakşehir küme hattının alayıyla dışarda oynuyor. Olmamalı böyle bir şey.
 
Bu sezon 8 haftayı zor tamamlayan adamlar önümüzdeki sezon aşısı olmayan bir hastalık devam ederken,üstüne yazın da avrupa şampiyonası varken ligi 21 takımlı yapıp 40 haftayı nasıl tamamlayacaklar acaba 8 ayda..
 
Gelecek sezon sonu oynanacak olan Avrupa Şampiyonası öncesi çok sıkışık bir takvim olur 21 takımla oynanılacaksa. Bol bol hafta içi maçları olur
 
Herkes mecbur kabul edecek lig TV para vermeden hiçbir kulüp gecinemez
 
Teker teker düşecekler!
 
Küme düşmenin kaldırılması yanlış olur alt taraftaki takımlar salar iyice trabzon alttan takımlarla oynayacak onun için avantaj olur mesela başakşehir de öyle alttaki takımlarla oynayacak düşme kaldırılmamalı

SM-G532F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Birinde vaka görülürse ne olacağını açıklamamış :)


GSCimbom Forum kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
fft16_mf14149495.Jpeg
 
Bence olmasin. O zaman hic amaci kalmaz. Ts ve basak dusen takimlara daha fazla zorlanir. Bizimkiler neye gore kabul ediyor?
 
Lig oynanıyorsa herkes kaderine razı olacak düşenler de paşa paşa düşecek
 
Düşme olmasın ne demek?!?
O zaman lig oynanmasın.
#kümesizligolmaz

Gscimbom mobil
 
21 takımla oynayacaksın sonra 18 e nasıl düşeceksin tekrar? Önümüzdeki sene Avrupa Şampiyonası var nasıl ayarlayacaksın takvimi? Haziranda lig başlayacak Temmuzda bitecek Ağustos-Eylül gibi tekrar başlayacak lig ve futbolcular nasıl oynayacak 1 sene içinde 50 ve üstü maçı ? Nereden bakarsan bak salakça fikir düşme olmaması ve 21 takımla devam etmek.Maksatları kendi götlerini kurtarmak ve ekonomilerinin batmasını engellemek,yayıncı kuruluştan pay alarak.
 
O zaman şampiyonlukta olmasın ilk 2'ye eşit şekilde pay edelim CL gelirini ne kadar saçma geldi dimi
 
işkence geri dönüyor

türkiyedeki futbol kesin vürse karşı vücudun bağığıklığını düşürür
 
Soru: "Bu sezon düşme kalksın diyen 7 kulüp arasında mısınız?"

Çaykur Rizespor Başkanı Hasan Kartal: "Evet"
 
Geri
Üst Alt