O bayrak ordan inecek

çekim başı 20 tl'den haçlı figüranı olarak oynat , hepsi artist kesilir.
 
Türkiye´de hep böyle olaylarda, nasil insanlar toplanmayi basariyor anliyamiyorum. Benim göremedigim bir alanda bir organizasyon mu yapiliyor ? Bu sadece böyle olaylarda degil, her türlü meselede gerceklesiyor. Mesela Özgecan olayinda da, katili emniyetten cikarticaklar ve disarida hemen linc etmeye hazir, sürü ile insan toplanmis... Nereden ve nasil organize oluyorlar, belli degil. Nereden cikiyor bu adamlar.
 
Son düzenleme:
İnsanların cahilliğiyle yasayamadıklarını dinine bilmedikleri dinine laf atmak hiç bilmeden onlar gibi cahilce konusmak onlardan farklı kılmıyor bizleri.
 
Son düzenleme:
Bayrağı astılar da noldu , dinsiz mi oldu Kayserililer şimdi ?

Biraz hoş görü biraz tevazu lazım bize milletçe , yani bayrak ebediyen kalmayacak ya orda biraz akıl pls..
 
Bu arkadaşlar sıkı Müslüman alkışlıyoruz bunları

Rahatsız olmak ayrı şey insanlar bu görüntüden rahatsız olabilir ancak oradaki tavır,konuşma tarzı,üslup, bahsettikleri şeyle tamamen zıt şeyler. Bir yabancı ve yerli ancak muhafazakar olmayan bir insan bu görüntüyü izleyince "Türkiye'de haçlı bayrağı asmışlar" diye mi? yoksa "Türkiye'de karşıt görüşe tavır bu şekilde" diye mi rahatsız olur.

Dediğim gibi rahatsız olabilirsin bu çok doğal ama o kadar İslam dininden bahsediyorsan verdiğin tepkinin İslam dinine ne kadar uyduğunu oturup düşünmen lazım. Biraz daha indirmeseler ne yapacaktın? Dalıp tekme tokat dövecek miydin? Yoksa ateşe mi verecektin kaleyi? Rahatsızsan gidersin resmi mercilere halk geriliyor kaldırın dersin. Bu insanlar her zaman daha tehlikelidir, din elden gidiyor dedin mi gözlerine perde iner ve istenilen neyse onu yapar.
 
Geri
Üst Alt