Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Türkiye´de hep böyle olaylarda, nasil insanlar toplanmayi basariyor anliyamiyorum. Benim göremedigim bir alanda bir organizasyon mu yapiliyor ? Bu sadece böyle olaylarda degil, her türlü meselede gerceklesiyor. Mesela Özgecan olayinda da, katili emniyetten cikarticaklar ve disarida hemen linc etmeye hazir, sürü ile insan toplanmis... Nereden ve nasil organize oluyorlar, belli degil. Nereden cikiyor bu adamlar.
İnsanların cahilliğiyle yasayamadıklarını dinine bilmedikleri dinine laf atmak hiç bilmeden onlar gibi cahilce konusmak onlardan farklı kılmıyor bizleri.
Rahatsız olmak ayrı şey insanlar bu görüntüden rahatsız olabilir ancak oradaki tavır,konuşma tarzı,üslup, bahsettikleri şeyle tamamen zıt şeyler. Bir yabancı ve yerli ancak muhafazakar olmayan bir insan bu görüntüyü izleyince "Türkiye'de haçlı bayrağı asmışlar" diye mi? yoksa "Türkiye'de karşıt görüşe tavır bu şekilde" diye mi rahatsız olur.
Dediğim gibi rahatsız olabilirsin bu çok doğal ama o kadar İslam dininden bahsediyorsan verdiğin tepkinin İslam dinine ne kadar uyduğunu oturup düşünmen lazım. Biraz daha indirmeseler ne yapacaktın? Dalıp tekme tokat dövecek miydin? Yoksa ateşe mi verecektin kaleyi? Rahatsızsan gidersin resmi mercilere halk geriliyor kaldırın dersin. Bu insanlar her zaman daha tehlikelidir, din elden gidiyor dedin mi gözlerine perde iner ve istenilen neyse onu yapar.
Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
Forumdan daha fazla yararlanmak ve bize destek olmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to GSCimbom! Register here to benefit more from the forum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.