GSC Haber Okan Buruk: "Taraftarımızı Olimpiyat Stadyumu'na bekliyoruz"

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.858
Tepkime puanı
153.822
Puan
6.838
Okan Buruk: "Eren Elmalı çok çalıştı, hiç durmadı. Ertesi gün maça çıkacakmış gibi çalıştı. Bu tür profesyonellikler çok önemli. Sadece işine odaklanıyor. Kazımcan Karataş'ın da bir asisti oldu. Futbolu düşünen oyuncular değerli oluyor ve kazananlar da onlar oluyor. Eren'i ve Kazımcan'ı da tebrik ederim. Eren de golle döndü, en çok o gole sevindim diyebilirim."

Okan Buruk: "Yarın hangisi gelecekse, bizim için hayırlısı olsun. Kupa'yı kazanmak için elimizden geleni yapacağız."

Okan Buruk: "Olimpiyat Stadyumu tabii ki bu mevsimde oynamak daha da zor olacak. Yağmuru, fırtınası, yani takımlar için zor oluyor. Bu saatten sonra değişmeyeceğini bildiğim için çok da fazla bir şey söylemeye gerek yok. Taraftarımızı bekliyoruz. Çok önemli bir aydan geçiyoruz. Olimpiyat Stadyumu'na onları davet ediyorum."

Okan Buruk: "Osimhen'in olmadığı dönemde Icardi, yapabileceği katkının en iyisini yaptı. Çift santrforlu dizilişle oynayabiliriz. Tabii ki olabilir. İstediğimiz, düşündüğümüz, her zaman oynamaya çalıştığımız dizilişler. Tabii ki olabilir."
 
Icardinin sakatlığı tamamen atması olumlu,
Eren, Jakops ve Kazımcanlı bek rotasyonu harika oldu.
tek eksik sallai'ye nefes aldıracak bir sağ bek. o zaman kimse bileğimizi bükemez
 
final tarihinde istanbulda kıyametler kopacak, o stat dolmaz hatta maç ertelenir
 
final tarihinde istanbulda kıyametler kopacak, o stat dolmaz hatta maç ertelenir
Bence problemli bir maç ve maç sonu olacak
Biz kazanırsak ki daha yakın olan elbette biziz, fenerlilerin rahat durmayacağını, şiddetli olaylar olacağını düşünüyorum
Saha içi tertemiz olursa belki bir şey olmaz veya farklı kazanırsak kendi takımlarına kızıp sessiz kalabilirler
 
Su milli takim stadina ne oldu? Turkiyenin wembleyi hani?
 
Onu ankaraya yapıyorlar en son ankaraya gittiğimde çatı montajı vardi
Olimpiyat stadını hersey bir yana çizen kisi mimar olamaz ,mimar birisi inanmaz buna,konumu ,yapısı
Yok zaten istanbuldakini demiyorum, ankaraya yapilani kastettim. Milli takim, boyle kupas seyleri falan orada olacakti diye lanse edilmisti.

İstanbul olimpiyat rezalet bir yapi ve sistem. Her seferinde cirit dunya rekoru kirilirdi mesela olimpiyat olsaydi. Verirlermi senin 0 analiz beton yiginina organizasyon...
 
Su Olimpiyat stadini gerekirse kucuktsunler, ustunu kapasinlar.
 
Geri
Üst Alt