- 16 Haziran 2010
- 201.858
- 153.822
- 6.838
Okan Buruk: "Eren Elmalı çok çalıştı, hiç durmadı. Ertesi gün maça çıkacakmış gibi çalıştı. Bu tür profesyonellikler çok önemli. Sadece işine odaklanıyor. Kazımcan Karataş'ın da bir asisti oldu. Futbolu düşünen oyuncular değerli oluyor ve kazananlar da onlar oluyor. Eren'i ve Kazımcan'ı da tebrik ederim. Eren de golle döndü, en çok o gole sevindim diyebilirim."
Okan Buruk: "Yarın hangisi gelecekse, bizim için hayırlısı olsun. Kupa'yı kazanmak için elimizden geleni yapacağız."
Okan Buruk: "Olimpiyat Stadyumu tabii ki bu mevsimde oynamak daha da zor olacak. Yağmuru, fırtınası, yani takımlar için zor oluyor. Bu saatten sonra değişmeyeceğini bildiğim için çok da fazla bir şey söylemeye gerek yok. Taraftarımızı bekliyoruz. Çok önemli bir aydan geçiyoruz. Olimpiyat Stadyumu'na onları davet ediyorum."
Okan Buruk: "Osimhen'in olmadığı dönemde Icardi, yapabileceği katkının en iyisini yaptı. Çift santrforlu dizilişle oynayabiliriz. Tabii ki olabilir. İstediğimiz, düşündüğümüz, her zaman oynamaya çalıştığımız dizilişler. Tabii ki olabilir."
Okan Buruk: "Yarın hangisi gelecekse, bizim için hayırlısı olsun. Kupa'yı kazanmak için elimizden geleni yapacağız."
Okan Buruk: "Olimpiyat Stadyumu tabii ki bu mevsimde oynamak daha da zor olacak. Yağmuru, fırtınası, yani takımlar için zor oluyor. Bu saatten sonra değişmeyeceğini bildiğim için çok da fazla bir şey söylemeye gerek yok. Taraftarımızı bekliyoruz. Çok önemli bir aydan geçiyoruz. Olimpiyat Stadyumu'na onları davet ediyorum."
Okan Buruk: "Osimhen'in olmadığı dönemde Icardi, yapabileceği katkının en iyisini yaptı. Çift santrforlu dizilişle oynayabiliriz. Tabii ki olabilir. İstediğimiz, düşündüğümüz, her zaman oynamaya çalıştığımız dizilişler. Tabii ki olabilir."