- 16 Haziran 2010
- 201.815
- 153.790
- 6.838
26-27 sezonu ic saha formasi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Logo vs ok ama font felakettiBayern maçındaki deplasman forması tam bir fiyaskoydu.
Aga bu adamları nasıl yeneceksin ya.
Arsenal'e boydan girerler gibi.
Bizim forvetteki Osimhende böyle çok hırslı
ve CamposHiç sevmiyorum bu sokuk kulübü ama Enrique döneminde çok doğru işler yapıyorlar.
Atesli taraftar falan iyi guzel ama bu ne yav