Pro Evolution Soccer 2009

Cevap: Pro Evolution Soccer 2009



adszula.jpg




Şanssızlığın bu kadarı :)

Bu fotoya göre tam gecmemis. Kaleci tam topa dokunurken cekilen bir resim olsa son kararimizi verebilirdik ve yan hakeme akli basina gelene kadar ilerdeki haftalar icin görev vermezdik :D
 
Cevap: Pro Evolution Soccer 2009



bence açı düzgün değil açı yanıltıyor bizi gol değil :D
 
Cevap: Pro Evolution Soccer 2009



Şampiyonlar Ligi finalinde bu pozisyonda golü verdi:) topun en fazla gittiği yer orası...



 
En kral oyun 13 kesinlikle. Hatta arkadaşlarla hep 13'ü oynarız halen. Sonraki gelen oyunlar düzeleceğine daha da bozdular mis gibi oyunu.

08 de kral oyundur bu arada r.i.p
 
En kral oyun 13 kesinlikle. Hatta arkadaşlarla hep 13'ü oynarız halen. Sonraki gelen oyunlar düzeleceğine daha da bozdular mis gibi oyunu.

08 de kral oyundur bu arada r.i.p

Katıldığımı söyleyemem.PES 16,PES'in zirvelerinden birisi bana göre.13'le 16 karşılaştırılınca çok baştan savma geliyor 13.
 
Hersey winning eleven ile baslamisti

tapatalk
 
Pes 09 değil de Pes 08 çok iyi oyundu ya. Müziklerine hastaydım ben.

 
Geri
Üst Alt