Quaresma İmzaladı!

Katılım
4 Temmuz 2009
Mesajlar
10.571
Tepkime puanı
1
Puan
1.363
"Tarihin en büyük transferi"



Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, Ricardo Quaresma'nın Türk futbol tarihinin en büyük transferi olduğunu söyledi. Divan Kurulu Başkanı Batuhan Karadeniz'in "Başkanımız maçlara gelsin" çağrısında olumlu yanıt veren Yıldırım Demirören, camiaya birlik çağrısında bulundu.



Ligtv.com.tr - VideoHaber - "Tarihin en büyük transferi"

:asd::asd:
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Beşiktaş tarihinin olabilir.
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Tarihin en büyük görmemişliği.
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Tarihin en büyük apaçiliği diyebiliriz. Yanlız bence bu ünvanları kısa sürede ellerinden gidecek . Stoch'a karşılama yapılıp yapılmayacağını merak ediyorum. Yapılırsa ünvan ezeli rakibe geçecek
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



en büyük transferi değil de,en büyük transferlerinden biri olduğu doğru
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Bu transfer sonrası inönüde maç izleme şansı doğdu tekrar:D
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Yazıklar olsun!! Ülkemiz 10 şehit vermiş, bunlar çıkıp şov yapma peşinde.
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



tüpcü : q7 bizi bjknin tarihi icin secti

bizde yedik hahaha
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Beşiktaş'tan, Yıldırım Demirören'den, ve Beşiktaş taraftarından utanıyorum gerçekten.
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



Ku 7 ku 7 ay lav yu ku 7 :asd:
 
Cevap: Quaresma İmzalıyor



Demirören bu transferle 1 yıl daha takımın başında kalır artık.
 
Quaresma İnönü Stadı'nda!



Quaresma İnönü Stadı'nda!



Beşiktaş'ın yeni transferi Ricardo Quaresma ilk kez İnönü Stadı'na çıkıyor. Dünyaca ünlü Portekizli futbolcuya taraftarların önünde görkemli bir imza töreni düzenleniyor...



İnönü Stadı'nda yaklaşık 17 bin taraftar yeni transferini görebilmek için tribünlerde yerlerini aldı.



Bu arada Ricardo Quaresma stada yarım saat gecikmeli geldi.



Kaynak: Sporx.com
 
Cevap: "Tarihin en büyük transferi"



bunlar derbilerde dahi boyle doldurmuyorlar lan stadi.. :asd:
 
Cevap: Quaresma İmzalıyor



ben fenerele alay ediyodum carlos geldiğinde stada imzalıyo iye bunlar dahada beter
 
Geri
Üst Alt