Rock - Metal

@Ata B. Oğuz ağabey yeni bi grup keşfettim nasııı ama emeğe saygı :asd:


200.gif
 
80'lerde çıksa ortalığı kasıp kavururdu bu albüm.



1 tane boş parça yok.
 
Gecen tjk stadindaki scorpions konserine gittim klaus baba cok yaslanmis üzdu ama yinede güzeldi no one like you soylemediler ama cok kırdı beni
Yillar once ilk geldikl3erinde Istanbul konserine gitmistim. Asil Efes'te verdikleri konsere gidebilseydim keske. Guzel bir atmosfer diye duymustum.
 
Geri
Üst Alt