# Ronaldinho

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: # Ronaldinho



robertocarlo_ronaldinho.jpg
 
Cevap: # Ronaldinho



Sabri Ugan Twitter:



Galatasaray Cephesinden ilgiç haberler geliyor.. Bomba mı bilmem ama, Tafarel de devrede.Ronaldinho'yu ikna turlarında son aşamaya gelinmiş!



Ronaldinho'la ilgili son not. Bir spor radyosunda, sponsoruyla birlikte verildi haber. Üstelik "ikna turları" diyorum. İkna turu ne demek?





Hmmm...
 
Cevap: # Ronaldinho



@10Ronaldinho

Ronaldinho Gaúcho

Ronaldinho: "If Icould, I'd already be wearing a Grêmio shirt" - www.ronaldinhogaucho.com



elimden gelse hemen Gremio formasi giyerim diyor resmi twitter hesabinda.. :)



anlastigini aciklamadi henuz..
 
Cevap: # Ronaldinho



Ya Gremio'ya gider ya da İngiltere'ye. Blackburn servet teklif etmiş resmen. Bu iki seçenek arasında var olduğumuzu pek sanmıyorum ama girişimler de var belli ateş olmayan yerden de duman çıkmaz.



R10 bu vallahi söylentisi bile nabızlarda bir artış yaşatıyor :). Yüzde yüz eminim gelirse başımıza bela olacak ama Ronaldinho ya insan tek seferde de kestirip atamıyor :).
 
Cevap: # Ronaldinho



Pegasus bu adami getirsin Pegasuse abone olacam. Her ay bilet alacam
 
Cevap: # Ronaldinho



Nereden çıktı bu Roni haberleri yine ya puff. Saman alevi gibi bir parlıyor bir duruyor nasıl iş lan bu . GELMİYECEK !
 
Cevap: # Ronaldinho



Ya Gremio'ya gider ya da İngiltere'ye. Blackburn servet teklif etmiş resmen. Bu iki seçenek arasında var olduğumuzu pek sanmıyorum ama girişimler de var belli ateş olmayan yerden de duman çıkmaz.



R10 bu vallahi söylentisi bile nabızlarda bir artış yaşatıyor :). Yüzde yüz eminim gelirse başımıza bela olacak ama Ronaldinho ya insan tek seferde de kestirip atamıyor :).



Blackburn servet teklif etmiş olabilir ama odeyecegi vergide bir servet degerinde İngiltere de, sponsor işin içine girerse neden olmasın?
 
Cevap: # Ronaldinho



Çocuklar Agim Cana faktörünü unutuyorsunuz.Cimbom'da oynayacaksın lan dediği anda Ronaldinho peki abi emrin olur diye gelir imzayı atar:)



[video=youtube;3wdPFet1Rg8]https://www.youtube.com/watch?v=3wdPFet1Rg8[/video]





Tabi şaka bir yana bu Gremio'nun başkanı banka falan mı hortumladı bilmiyorum ama herifler ayda 1 milyon Dolar veririz demişler.Yani muhtemelen yarın öbürgün Ronaldinho uçar gider biz de işte hayallerimize son veririz...
 
Cevap: # Ronaldinho



@10Ronaldinho

Ronaldinho Gaúcho

Ronaldinho: "If Icould, I'd already be wearing a Grêmio shirt" - Ronaldinho Gaúcho - Official Website - www.ronaldinhogaucho.com



elimden gelse hemen Gremio formasi giyerim diyor resmi twitter hesabinda.. :)



anlastigini aciklamadi henuz..



Bu iyi bir haber demek ki gidemiyor Gremio'ya bu ihtimali çıkarabiliriz. E geriye zaten Blackburn kalıyor. Sezgon yanlışlıkla rüyasında falan görse Roniyi alır belki. :) of hadi artık gel de bitsin bu hasret soktuğun hale bak.
 
Cevap: # Ronaldinho



arenaya R10 ile çıkmak müthiş olurdu
 
Cevap: # Ronaldinho



Gelmez, gelmez, gelmez, gelmez, gelmez...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt