Haber Sergen Yalçın: "Taraftarın bana tepki vermesi çok iyi olmadı"

Hayatı tesadüflerle dolu bomboş bi adam ya. Bunun yerine getirsinler bi Alman en azından bi oyun akılları olmuş olur. Üçüncü olmayı başarılar belki
 
Türk futbolun gercegi bu iste , adam gibi bu isin egitimini almadan td oluyor eski futbolcular sonra bunlari eski efsane oyuncumuz misali takimin basina getiriyorlar. Yazik günah verilen onca milyonlara, siz kendi sirketin basiniza bu isin egitimini almayan birini CEO olarak getirirmisiniz? Iste bunun gibi örnekler yüzünden bizden hic bir halt olmuyor.
 
Sergen'in ligdeki Rıza Çalımbay'dan, Yılmaz Vural'dan, Ziya Doğan'dan bir farkı yok. 1 şampiyonluğu var oda 1 gol farkla... Hatayspor maçını unutmadık...

Yani Guğardiyola gibi takılmasına lüzum yok.
 
Daha önceki kendinden daha iyi puan ortalaması olan iki hocaya demediğini bırakmayan sergen süre istiyor.
 
Televizyonda atıp tutuyordu. Billong olsaydı böyle olmazdi
 
Geri
Üst Alt