- 22 Kasım 2008
- 14.449
- 882
- 1.908
Yönetemez, bence Bayern final oynayacakAdam Bundesliga da bir hata yapti ondan beri herkes yerden yere vuruyor. Ama o hata da affedilebilecek bir hata degil. Belki görmemissindir abi.
[media]https://www.youtube.com/watch?v=ayRkYJeyjEg[/media]
Bunu biliyorum da bu hakem olduğunu bilmiyordum