ŞL 13/14 B Grubu 4. Maç | Kopenhag 1-0 Galatasaray | M.S | 5 Kasım

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


sampiyonlarligi.png






505.png
c80ecv.png
88f85gs.png






41_big.jpg




Şampiyonlar Ligi 2013/14 B Grubu 4.Hafta

Kopenhag - Galatasaray

Parken Stadyumu

5 Kasım

21.45
 
cl'de farklı görüntü çizeceğimiz kesin rahat kazanırız diyorum.
 
Kopenhag'ı Parken'de elek gibi deleceğimiz müsabaka.O stad bizim lan.
 
Gökhan Zan ve Hakan Balta acilen takima katilmali. Semih ve sol bekte oynayan x adamlarla olmuyor.



Kadronun gerisi belli zaten. Bruma'da oynar.
 
muslera

eboue-chedjou-semih-dany

melo-selçuk

bruma-sneijder-burak

drogba​
 
Kanatlarda Bruma ve engin oynamalı bu maç.Zorlu deplasmanlarda daha dengeli kadroyla cıkmalıyız.Burak,Umut,Drogba ıle bu macada cıkarsak elek oluruz.Mancini de akıllı adam böyle bısey yapmaz.
 
----------Muslera-----------

Eboue--Semih-Chedjou--Dany

--------Melo---Ceyhun-------

Bruma------Selçuk------Burak

-----------Drogba-----------



Sneijder yetişmez sanırım.Yetişse de zorlamamak lazım.
 
yüksek ihtimal böyle çıkılır hakan iyileşirse o sneijder yerine aydın veya amrabat olabilir sakatsa

864431_Galatasaray_SK.jpg
 
Karabük, Kopenhag ve Kayseri'den sonra Konyaspor'u da yıktı.



BURAK '' K '' HARFİYLE BAŞLAYANLARA KOYMAYA BAŞLADI..

SIRADA KOPENHAGEN SONRA DA KANARYACIKLAR VAR.....
 
Zorlanacağımızı düşünmüyorum. Deplasmanda daha iyiyiz.

Ayrıca izlediğimiz kophenag bugünki torkudan kötü takım.
 
Çok önemli maç Mutlaka kazanmalıyız. Kazanırsak 2. tura çıkma şansımız %80
 
CL'de en azından ideal bir kadromuz olduğu için galibiyet alabiliriz
 
Geri
Üst Alt