Doğan Erginakın
Cezalı
- 16 Şubat 2009
- 22.923
- 0
- 1.396
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş - İstanbul BB | 21 Ağustos | 21.00
yoo, noldu. 4-3-3 mü oyniyor ibb ))
sadece 2 yabanci var sanirim bundan bahsediyorsun.
İbb'nin kadrosunda bir şey farkettinizmi?
yoo, noldu. 4-3-3 mü oyniyor ibb ))
sadece 2 yabanci var sanirim bundan bahsediyorsun.
Shuster kafa atmış yedek kulübesine