STSL 13/14 H:10 | Galatasaray 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 1 Kasım

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


a6752stsllogo.png




88f85gs.png
c80ecv.png
konyaspor.png






galatasaray-ttarena2.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 10. Hafta

Galatasaray - Konyaspor

Türk Telekom Arena, İstanbul

1 Kasım

20.00



 
Galip gelip Fener maçını beklemek lazım.Hayırlısı olur inşaallah.
 
Rahat kazaniriz gibime geliyor.
 
Konya çok kötü bir takım. Sıkıntı yaratabilecek 2 tane oyuncuları var. Gekas ve Erdal. 2 buçuk olsun Hasan Kabzede var. Gekas bizim savunmayı zorlayabilir aman dikkat. Yenmeliyiz fener maçından önce..
 
önümüzdeki üç maçıda aldığımız takdirde takımında kulübünde hatta taraftarında havası baya değişecek inşallah kayıpsız atlatırız önce konya sonra kopenhag en son şikeciler
 
ufuk

eboue-chedjou-semih-riera

aydın--melo---çolak--bruma

-------------sneijder----------

-------------burak------------





Çeptalk
 
Az gollu olur Konya maçları...Tek fark
 
Konya çok kötü bir takım. Sıkıntı yaratabilecek 2 tane oyuncuları var. Gekas ve Erdal. 2 buçuk olsun Hasan Kabzede var. Gekas bizim savunmayı zorlayabilir aman dikkat. Yenmeliyiz fener maçından önce..



djalma var



onu salmamak lazım





Çeptalk
 
Bursanın fb yi yenmesi zorda olsa belki bir ihtimal olabılır.Bu macı kazanıp kadıkoye 3 yada 4 puan farkla gıtmek çok iyi olur.
 
Konya deyin ce buzlu maç aklıma geliyor hani o aydının şampiyonluğu getirdiği maç ah ah :)
 
gol yemeyelim , rahat bir galibiyet alalım artık



hakan , gökhan ve sneijder'in durumları nasıl acaba??? umarım üçüde oynayabilecek durumda olurlar
 
Gol yemeden galibiyet gelsin artık
 
4-1 skor tahminim.Bruma oynasın artık ha bir de Dany sol bekte de olsa kadroya alınmasın :(
 
Geri
Üst Alt