STSL 13/14 H:12 | Galatasaray 2-1 Sivasspor | M.S | 23 Kasım

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


a6752stsllogo.png




88f85gs.png
c80ecv.png
sivasspor.png






galatasaray-ttarena2.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 12. Hafta

Galatasaray - Sivasspor

Türk Telekom Arena, İstanbul

23 Kasım

19.00
 
Guzel günlerin baslangici olacak bir futbol ve sonuc alırız inşallah...



♧tapatalk♧
 
10/11 sezonu gibi bir faciadan uzak durmak icin mutlaka kazanmamiz gerekiyor.



Eskisehir'in Trabzon'a gittigini düsünürsek bir galibiyetle 4.siraya yükseliriz. UEFA umudumuz devam eder.
 
İlk golü yeriz sonra korku dolu dakikalar başlar. Sivas kontra üzerine kontra yapar. Dany saçmalar. 50 Defa kaleciyle oynar. Yan pas geri pas yan pas geri pas vs. vs.



Hep aynı senaryo.
 
bu maci aliriz oyle yada boyle, iyi hazirlanmalari lazim..
 
kazanırız. çıkışa geçeceğimiz maç olur inşallah :( devre arasına kadar seri yapmak lazım . ful galibiyet
 
Kazanmamız lazım. Dilerim gelecek adına umut veren bir maç çıkarır takımımız.
 
1-0 yaparız sonra 1-1 olur.



ya da 1-0 geri düşeriz drogba iteleyebilirse 1-1 biter
 
sadece yenmemız yetmez ıyı futbol oynayarak yenmemız gereklı.gelecek maclara dair umut vermelıler.ligde hıç bır takım bızden korkmuyor ne yazık ki.herkes emın olsun fb puanlar kaybedecek.aslında ıyı takım degıller bu sene bız çok kotuyuz.bitmek bılmeyen defans sorunu her macta gol yeme hastalıgımız umut ve buraktan kanat oyuncusu yaratma ıstegımız ceyhunun takıma monte edılme sevdası bıterse bu takm adam olur.
 
sadece yenmemız yetmez ıyı futbol oynayarak yenmemız gereklı.gelecek maclara dair umut vermelıler.ligde hıç bır takım bızden korkmuyor ne yazık ki.herkes emın olsun fb puanlar kaybedecek.aslında ıyı takım degıller bu sene bız çok kotuyuz.bitmek bılmeyen defans sorunu her macta gol yeme hastalıgımız umut ve buraktan kanat oyuncusu yaratma ıstegımız ceyhunun takıma monte edılme sevdası bıterse bu takm adam olur.



kusura bakma , yorumuna katılmıyorum.

adamların kadrosu 2 tane A takımı çıkarır ve şampiyonluğa oynar ve takım olma yolunda moral kazanarak ilerliyorlar.

bizim maçta kötü ve korkak oynadılar ama daha korkak oynayan kaybetti.

penaltıyı sayma 1-0 kaybettik.

adamların ceza sahasına bile giremedik, 1 kornerimiz dahi yok. taç kullanmayı bilmiyoruz.

bunlar bu gazla antalya yı zorlanmadan ve bjk yı zorda olsa yenerler.

ama biz sivas ve kasımpaşayı yenecekmiyiz?

takım o konuda güven veriyormu? real ve juve maçlarına konsantre olmamız gerekmiyormu?

zaten fark 12 veya maazallah 15 olursa, bizimkiler.özellikler yerli oyuncular moralmen çökerler.

devre çabuk gelsin de toparlanalım.(nasıl toparlanacaksak? artık)

çok mu umutsuzum?
 
sivas..real...kasimpasa ve juve.



bu maclar bu sene kaderimizi belirler hem ligde hemde avrupda hemde camia icinde.
 
-----------------muslera---------------------

eboue-----semih--------gökhan zan-----?-----

(ceyhun)

aydın------engin---------melo--------bruma

---------------sneijder------------------

---------------burak--------------------



drogba real maçına saklansın solda riera,hakan balta,dany arasında karar veremedim
 
Her Avrupa maçı öncesi zorlanıyoruz.Puan kaybı olabilir.
 
Konya maçının benzeri olur. Ya sans eseri kazanırız. Ya da berabere biter.
 
-----------------Eray-----------------

Eboue----Semih-----Chedjou----Balta-

-----------Selçuk----Melo----------

Aydın----------Engin-----------Bruma

---------------Umut----------------



Drogba yedek olsun.Kaç maçtır oynatıyoruz adamı dinlensin biraz.
 
Geri
Üst Alt