STSL 13/14 H:13 | Kasımpaşa 1-1 Galatasaray | M.S | 1 Aralık

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


a6752stsllogo.png




kasimpasa.png
c80ecv.png
88f85gs.png






kasimpasa-rte.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 13. Hafta

Kasımpaşa - Galatasaray

Recep Tayyip Erdoğan Stadı, İstanbul

1 Aralık

19.00
 
Bu futbolda ne yazık ki şansımız yok.



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yemişim Avrupa'yı,ligden koparsak Türkiye Kupası'na kalırız.Kesin almamız lazım bu maçı.bjknin 1 puan alacağını düşünüyorum.Ama bizim de kazancağımızı düşünmüyorum açıkçası.
 
Kasimpasa kazanir. 3-1
 
Alamazsak havlu atarız, kuş derbisinin sonucu ne olursa olsun.
 
sezona havlu atacağımız maçtır.

ters skorda mancinide paket edilebilir.
 
Futbolcuların mutlaka bir reaksiyon göstermeleri lazım. Kasımpaşa kapanmayacaktır,aslında tam Burak Ve Umutluk maç. Umut ilk 11 de oynaması lazım mutlaka! Adam dün açık ara en iyi futbolcumuzdu. Maçın sonuna kadar tabiri caizse kıçını yırttı. Eminim ki Ramosun atıldığı pozisyonda Burak olsaydı ne kırmızı yerdi Ramos ne de Buraga faul yapılırdı çünkü burak topa sahip olmak için ramosa faul yapardı,malımızı tanıyoruz ne de olsa.



Gesendet von meinem GT-I9001 mit Tapatalk 2
 
Oyuna bakarsak icimiz karariyor ama su saatten sonra puan kaybi luxumuz kalmadi seriye baglayip artik iyi oyun kotu oyunada bakmadan kazanma aliskanligi kazanmasi lazim takimin...Manciniyede iyi anlatirlar insallah kasimpasanin nasil bi takim oldugunu oyle yada boyle yenmeliyiz yoksa tamamen takim cokuse gecebilir fatih hoca gelmeden onceki sezon gibi tramva gibi devam eder



Ne yapin ne edin bu maci alin
 
Real maçını unutup mutlaka kazanmamız gereken bir maç.Derbinin sonucu ne olursa olsun işimize yarar.Kasımpaşayıda yakalarız, aksini düşünmek bile istemiyorum.
 
Son haftalardaki en zor maçlardan biri olacak, oynadığımız futbolla kazanmamız çok zor görünüyor.
 
Hakem bizden..korkacak bi sey yok..

Bir uyduruk penalti, ofsaytan gol,ve bir kac kirmizi kart bizi farka goturecek.
 
real maçındaki oyunla kpaşa dan da 4 yeriz kimse ümitlenmesin. kpaşa şu an ligin en iyi oynayan takımı
 
Real maçı kadrosuyla çıkarsak bir 4 tane de bunlardan yeriz..
 
burak tek forvet cıkmalı
 
banko yenilgi olarak baktığım bir maç. kasımpaşa tartışmasız ligin en iyi hücum yapan takımı. bizde ligin en leş defansına sahibiz. o yüzden çok ümitlenmenin anlamı yok. bi 4 tanede bunlardan yeriz. ondan sonrada lige havluyu resmen atarız. bjk konusunda ümidim zaten yok, onlarda 90. dakikada yerler bi tane otururlar k.çlarının üstüne. bu sene şikeciler minumum 20-25 arası puan farkı atar bize. ama bu onların çok iyi olduğundan değil bizim leş gibi bir takım olmamızdan kaynaklanır. bu rezilliğide kaldıramayan başkan pılını pırtısını toplar gider zaten
 
Geri
Üst Alt