Abdülcelil Erdem
Parçalı Üye
- 4 Temmuz 2012
- 3.136
- 59
- 868
ben bu kasımpaşa deplasmanından bir puan kopardığımız için açıkcası memnunum çünkü zor maçlardan biriydi bu kasımpaşa maçı olaya iyi yanından bakıyorum.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
O kadar belliki terim ayrıldıktan sonra belli oyuncuların küstüğü ve belli oyuncuların da lakayt davrandığı.
Fener daha kötü oynamıştı bu dplasmanda Kasmpaşa ezmişti onları ama büyük takım refleksi gösterdiler ve sonra hooop son dakika golü ve 3 puan
Fener daha kötü oynamıştı bu dplasmanda Kasmpaşa ezmişti onları ama büyük takım refleksi gösterdiler ve sonra hooop son dakika golü ve 3 puan
Fener daha kötü oynamıştı bu dplasmanda Kasmpaşa ezmişti onları ama büyük takım refleksi gösterdiler ve sonra hooop son dakika golü ve 3 puan