STSL 13/14 H:13 | Kasımpaşa 1-1 Galatasaray | M.S | 1 Aralık

ben bu kasımpaşa deplasmanından bir puan kopardığımız için açıkcası memnunum çünkü zor maçlardan biriydi bu kasımpaşa maçı olaya iyi yanından bakıyorum.
 
tamam defans hattımız kotude hucum hattımız cok mu ıyı 1 yeyıp 3 atıyoruzda bız mı gormuyoruz
 
iyiki izlememisim maci :d evde league tv var fb ve gsnin mac skorlarindan yeni haberim oldu :d:Dd
 
Fener daha kötü oynamıştı bu dplasmanda Kasmpaşa ezmişti onları ama büyük takım refleksi gösterdiler ve sonra hooop son dakika golü ve 3 puan
 
Fener daha kötü oynamıştı bu dplasmanda Kasmpaşa ezmişti onları ama büyük takım refleksi gösterdiler ve sonra hooop son dakika golü ve 3 puan

Büyük takım refleksi mi ?



Dün fethiye maçında bile utanmadan hakemi bağlamışlar adamların 2 golü güme gitti fener ilk defa son dk atamadı da maçı hakeden kazandı
 
:) Ya herkes takılmış açıklayım oı zaman ..Şike yapan hiçbir takım hiçbir sporcu büyük olamaz... Büyük takım refleksi derken bi çoğumuzun ruh dediği şey yani ben 8 kişide kalsam galibiyete oynarım baskı yaparım vs gibi.. Bu anadolu maçlarında rakibin elini ayağına dolaştırıyo.. Bizim son maçlarda kaybettiğimiz şey .. Fener bu hisle çok maç aldı heömde haketmediği halde..Bu düşünceyle galibiyet için yüklendiğinde hakem zzaten yardımcı olmak zorunda hissediyo sana dokunana kartlar rüzgar esse fauller veriyo golde bile senden önce santaraya ohhh der gibi hareketleniyo...Biz geçen sene 1 kişi eksik geriye düştüğümüz Ordu ve Elazığ maçlarını bu refleksle kazandık..Büyük takım refleksi olan her takım baskıyı kurar hem rakibe hem hakeme boşvermiş her takım hakeminde rakibinde işini kolaylaştırır
 
Geri
Üst Alt