STSL 13/14 H:14 | Galatasaray 2-0 S.B. Elazığspor | M.S | 6 Aralık

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


a6752stsllogo.png




88f85gs.png
c80ecv.png
elazigspor.png






galatasaray-ttarena2.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 14. Hafta

Galatasaray - S.B. Elazığspor

Türk Telekom Arena, İstanbul

6 Aralık

20.00
 
6 puanlık maç olacak.
 
Muslera

Eboue - Chedjou - Zan - Hakan

Bruma - Melo - Selçuk - Emre

Umut - Drogba
 
Muslera ve Sneijder oynar, net bir galibiyet bekliyorum artık
 
drogba olmasa televizyonun düğmesine basma tenezzülünde dahi bulunmam o kadar soğudum takımdan
 
bundan önce kupa maçı var

bu başlığın şimdiden açılması ?





Çeptalk
 
Elazığspor 1967'de kurulmuş.



1967-1905=62



demek ki maç 6-2 yada 3-1 bitecek.
 
bu maçta gol yemeyin bari. elazig ölmüş aglayani yok. bütün elemini kederini elaziga akitcan mecbur.
 
Geri
Üst Alt