STSL 13/14 H:15 | Fenerbahçe 4-0 Akhisar Bld. Spor | M.S | 13 Aralık

Bu arada dikkatinizi çekiyor mu ?



Fenerin güle oynaya şaibeli şekilde yendiği hiç bir rakipten ciddi anlamda tepki isyan yok.. Öyle TFF ye itiraz, şöyle yaparız falan yok...

Ayrıca maç sonu itirazlar da yok hakeme.Başını önüne eğip gidiyorlar.

Bizim maçlarda sanırsın final maçı... Hepsi hırs içinde en ufak bir pozisyonda hakemi etrafını saran 7-8 rakip oyuncu.

Maç sonu yedek kulübesindeki malzemeci bile hakeme yürüyor. ertesi gün zaten savaş ilan ediyorlar tv de medyada.



Ama fenerin rakipleri utanmasa ; " Yaşasın yaşasın ne güzel yenildik. çok hoşumuza gitti" diyecekler.
 
bugün fenerli bir arkadaş söyledi

Allahtan sizde karışıklık vardı diye

biz berbat oynuyoruz dedi

oyunu değiştirecek klas teknik bir tek adamımız yok dedi
 
İlk gol ne öyle ya, kaleci dahil herkes alanını boşaltmış, oh valla bomboş çiftlik gibi alanda herif gitmiş gol atmış, kalede boş zaten. Ulan Hamza, bizim Sabri'li, Burak'lı, Ceyhun'lu kadromuza 11 kişiyi geriye gömersin, fener deplasmanında 10 kişi kalırsın geriyi hangar gibi boş bırakırsın, ayıp lan sana.
 
İlk gol ne öyle ya, kaleci dahil herkes alanını boşaltmış, oh valla bomboş çiftlik gibi alanda herif gitmiş gol atmış, kalede boş zaten. Ulan Hamza, bizim Sabri'li, Burak'lı, Ceyhun'lu kadromuza 11 kişiyi geriye gömersin, fener deplasmanında 10 kişi kalırsın geriyi hangar gibi boş bırakırsın, ayıp lan sana.



çabuk türkiyedeki tüm hamzalardan sabrilerden buraklardan ceyhunlardan ve türklerden özür dile. Hangarlardan ve tüm kalecilerdende
 
nolmus lan fener atmis hemde 4 tane.



yeni sinemadan geldim Hobbit 2 ye baktim (guzel filmdi), Fener de yenmis, Akhisar hic birsey yapamadimi?
 
nolmus lan fener atmis hemde 4 tane.



yeni sinemadan geldim Hobbit 2 ye baktim (guzel filmdi), Fener de yenmis, Akhisar hic birsey yapamadimi?

1471281_591220654279424_1002498526_n.png






:): ): ):): ):): ): :): :)))))))))))))))))) :) :) :)
 
Fatih Terim Hamzaya yenil emrini vermistir yapar inanirim.

FT nin suanda tek istedigi Galatasarayin karismasi
 
Gaylere serbest herhalde?

[attachment=5725:uploadfromtaptalk1386987725673.jpg]
 

Ekli dosyalar

  • uploadfromtaptalk1386987725673.webp
    uploadfromtaptalk1386987725673.webp
    54,6 KB · Görüntüleme: 110
Bu arada dikkatinizi çekiyor mu ?



Fenerin güle oynaya şaibeli şekilde yendiği hiç bir rakipten ciddi anlamda tepki isyan yok.. Öyle TFF ye itiraz, şöyle yaparız falan yok...

Ayrıca maç sonu itirazlar da yok hakeme.Başını önüne eğip gidiyorlar.

Bizim maçlarda sanırsın final maçı... Hepsi hırs içinde en ufak bir pozisyonda hakemi etrafını saran 7-8 rakip oyuncu.

Maç sonu yedek kulübesindeki malzemeci bile hakeme yürüyor. ertesi gün zaten savaş ilan ediyorlar tv de medyada.



Ama fenerin rakipleri utanmasa ; " Yaşasın yaşasın ne güzel yenildik. çok hoşumuza gitti" diyecekler.



Ruh Sağlığımı Bozdun | Haberler > GÜNDEM | Sivas İrade Gazetesi - Sivas Haber :D
 
Geri
Üst Alt