STSL 13/14 H:15 | Gençlerbirliği 1-1 Galatasaray | M.S | 15 Aralık

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693
superlig.png




genclerbirligi.png
v.png
88f85gs.png




ankara-19mayis.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 15. Hafta

Gençlerbirliği - Galatasaray

19 Mayıs Stadyumu, Ankara

15 Aralık


15.30
 
Konu açılmıştır umarım güzel futbol ile alacağımız 3 puanla döneriz.
 
Bu mac Pazar'a ertelenir,zaten kulüp de basvuru yapmıs sanırım,saat 16:00'da oynamak icin,ama zor mac,takım yorgun,Bruma,Umut gibi daha dinamik elemanları sahaya sürsün Mancini...
 
Takım moral buldu herkesin özgüveni yerine geldi çıkışa geçeriz artık galibiyet bekliyorum
 
Artık yardırma zamanı. 3 maçı da alalım fb de birinde puan kaybetsin yeter. İkinci yarı geriden gelebileceğimizi umuyorum..
 
ard arda gol yemeden kazandığımız 3. maç olması dileğiyle
 
3-5-2 veya 3-4-3 e devam ederiz umarım. Sistem değişmeden oyuncularla fazla oynamadan ve gol yemeden 3 puanla tamamlarız umarım.
 
Gençler Kapalı - 100.00 TL

Galatasaray Kapalı - 100.00 TL

Gençler Maraton - 75.00 TL

Gençler Kalearkası - 50.00 TL

Galatasaray Kalearkası - 50.00 TL



cavcav allah seni bildigi gibi yapsın...
 
Zorlu bir maraton bizi bekliyor.Kupada da tur atlarsak ekstradan en az 8 maçımız daha olacak.Umarım kaldırırız bu tempoyu.
 
Geri
Üst Alt