STSL 13/14 H:16 | Beşiktaş 4-1 S.B. Elazığspor | M.S.| 20 Aralık

Helal olsun BJK taraftarına! Gezi olaylarında ve bu konuda duyarlıklarını gösterdikleri için tebrik ediyorum.
 
BJK çok şanslı bu kadar sıkıntılıyken gelebilecek en basit takım geldi üstüne 2 önemli adamı sakatlandı. Bi zahmet kazansın bu maçıda
 
skor (4-1) basliga yansimamis :DD
 
Bu elazığ gibi ligimizde 3-4 takım daha varki avrupada elit ülkelerde belki ama belki amatör liginde idare ede bilirler. Bjk mücadele etti haklarını yemeyelim ama rakipde çok ama çok futboldan uzak bir takım.
 
Geri
Üst Alt