STSL 13/14 H:16 | Galatasaray 2-1 Trabzonspor | M.S | 22 Aralık

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693


a6752stsllogo.png




88f85gs.png
c80ecv.png
trabzonspor.png






galatasaray-ttarena2.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 16. Hafta

Galatasaray - Trabzonspor

Türk Telekom Arena, İstanbul

22 Aralık

20.00
 
Zor olacak çok zor Ama VUR KIR PARÇALA BU MAÇI KAZAN !
 
Fenerbahçe kazanırsa haftaya Fark 14 Puan olur.
 
fener puan kaybeder çıkış maçımız olabilir bu maç tabi yersek:cool-78:
 
Hangi cikistan bahsediyorsunuz anlamiyorum. Lakin daha da puan kaybetmeye devam edersek ilk 5'te bile göremeyiz bizim takimi.



Trabzonspor deplasmanlarda iyi mücadele eden bir ekip. Fener'den bile puan aldilar. Bu ruhsuzlar ordusu yine berabere kalirsa sasirmam.



Kasimpasa Rize'ye gidiyor ve Rize'nin her türlü artik birseyler yapmasi lazim. 5 mactir kaybediyorlar. Ikinci olmak istiyorsak bu maci almamiz lazim.
 
Arenada iskence deplasmanda iskence bu sene rahat galibiyet yüzü göremeyiz biz...
 
Bakalım bizim Paşaların canı isteyecek mi oynamak. Canları isterse oynar alırlar. İstemese bize yine hüsran.
 
Colman yine coşar, beraberlik veya tek farklı yeneriz
 
Bursa'ya da puan bıraktılar büyük ihtimal kendi sahalarında. Asılacaklardır maça ama takıma güvenim sonsuz.
 
Geri
Üst Alt