STSL 13/14 H:19 | Beşiktaş 3-2 Kayseri Erciyesspor | M.S | 31 Ocak

BJK yatsin kalksin Hikmet Karaman capsizina dua etsin.. Tüm iyi oyunculari yedek kulübesinde tuttu, Traore'yi de 18'e almadi.. En kötü 1 puan alinabilecek bir macti..
 
bahis yarışmasında 3-1 demiştim ulan bjk 89 dk yenirmi gitti puanlar
 
Bjk deplasmanlarda zor puan alır



Aynısı bizim ve fener içinde geçerli :D
 
Hikmet karaman as elemanları yedek bırakmasaydı bu maçtan puan alırdı.

Maçta bu durum çok net görüldü .
 
Geri
Üst Alt