mutlu aydoğan
Yeni Üye
- 9 Şubat 2014
- 15
- 0
- 571
Paşa çok düşüş de keşke akhisarla filan oynasalardı![]()
belli olmaz
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Paşa çok düşüş de keşke akhisarla filan oynasalardı![]()
Caner webo sow egemen kesin yok beraberlik iyi sonuç olur bunlar için..
emenike ?
Paşa çıkış maçı olarak görecek.Salı günkü Beşiktaş maçını kazanırlarsa iyi morallenirler.
Ağlamayla karışık tehditlerle, hakemlere gözdağı vermeye çalışıyorlar. Edepsizlikten prim bekliyorlar....
Sanki ilk kez bir takımın penaltısı verilmiyor.