- 12 Mayıs 2012
- 8.994
- 1.314
- 1.298
Bunu yiyenler utansın. Bu yönetimden önce oyuncuların ağzı kokuyordu, sanki Terim'le doğdular..
Ama burada birlesmemiz gereken konu mancini ile olmayacagı gercegi.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bunu yiyenler utansın. Bu yönetimden önce oyuncuların ağzı kokuyordu, sanki Terim'le doğdular..
benteke gelmez ya neyin kafası bu epl'de 20 gol atan adamı türkiye ligine mi bırakırlar.. ?
Yakında kendin yazarsın. Ortasahanda halay çekip goygoy yaptıklarında buralarda olmayanlardan olacaksın. Tribüne bile gitmemiş tipik sanal taraftar bakışş açısı.
Cacık olmaz cacık.
:happy:
Ama burada birlesmemiz gereken konu mancini ile olmayacagı gercegi.
Oyle deme haftaya macı kazanmamız lazım batı alttan bilet aldım sırf canere satasmak icin :happy:
Aynen ondan. Aysal şampiyon yapar bixi. Devrim. Evrim. He canım he.
Gelmesi hataTerim'i bi' unutsalar arkadaşlar ona da sıra gelir ama zorla bizi Mancini sevici yapıyorlar..
Ah önyargılar, ah peşin hükümler. Merak etme ben hep buradayım, sadece Galatasaray > İsimler diyebiliyorum, aramızdaki fark bu.![]()
Müzeye bak utanırsın.
Galatasaray = İsimler + taraftar + geçmiştir.
Asıl siz o kafadasınız.
allahten dun bayan basketbol takimiz yendi yoksa bu hafta mok gibi gecerdi geciyorda once bizim futbol takimin durumu daha sonra 2 avrupa kupasi kazanmasi voleybolda fenerin sonra erkek takimin fark yemesi baskete sonra secimler simdide bu allah sabir versin bize..
Senin kafanda bir profil var biliyorum. Herkesi o kalıba sokmaya çalışıyorsun, etme.Çünkü saçmalıyorsun
![]()