STSL 13/14 H:27 | Fenerbahçe 3-0 Bursaspor | M.S | 31 Mart

Webo drogbadan 5 gömlek iyi topçu.
 
Yakında kendin yazarsın. Ortasahanda halay çekip goygoy yaptıklarında buralarda olmayanlardan olacaksın. Tribüne bile gitmemiş tipik sanal taraftar bakışş açısı.



Cacık olmaz cacık.



Oyle deme haftaya macı kazanmamız lazım batı alttan bilet aldım sırf canere satasmak icin :happy:
 
Fark 13 olmus,yaziklar olsun bizim berbat Takima. Tüh.

Haftaya 16 olur.
 
allahten dun bayan basketbol takimiz yendi yoksa bu hafta mok gibi gecerdi geciyorda once bizim futbol takimin durumu daha sonra 2 avrupa kupasi kazanmasi voleybolda fenerin sonra erkek takimin fark yemesi baskete sonra secimler simdide bu allah sabir versin bize..
 
allahten dun bayan basketbol takimiz yendi yoksa bu hafta mok gibi gecerdi geciyorda once bizim futbol takimin durumu daha sonra 2 avrupa kupasi kazanmasi voleybolda fenerin sonra erkek takimin fark yemesi baskete sonra secimler simdide bu allah sabir versin bize..



Merak etme haftaya bir cakarız birdaha döt üstüne oturamazlar.
 
Senin kafanda bir profil var biliyorum. Herkesi o kalıba sokmaya çalışıyorsun, etme. :) Çünkü saçmalıyorsun :D





Kimsenin kalıpsızlığı beni ilgilendirmiyorum. Mide bulandırıp kılıf aramayın.



Başarı mı ? Mazidir artık. Devrim miş. Yesinler sizin devriminizi. Başarı batıyor vefasız taraftara. Bizler asıl sizlerden kurtulsakta takımın önü açılsa.
 
Geri
Üst Alt